neljapäev, 24. juuli 2008

Päevaliiliad

No nii. Windovs sai ülekavaldatud ja vähemate pikslitega ülekandel nüüd natuke Toto laul kehvalt kõlav, natuke lühike ka, pooled õied, kes praeguseks avanenud, jäid veel välja, aga eks neid või siis üles panna kui ka veel paarkümmend hilisemat õitsema hakkavad.


Lähen edasi muttidega sõdima!

4 kommentaari:

deia ütles ...

Fantastilised nagu alati! Ma juba mõtlesin, et sa seeaasta ei panegi päevaliiliaid üles. Mis nimeline sul kõige esimese slaidi peal oli - see valge?
Sinu käest möödunud aastal saadud Hispaanlane õitseb mul ka juba. Teine veel ootab.

Ja veel üks küsimus - õpeta mind tobu, mismoodi seda videot teed koos muusikaga.

Hiline ütles ...

See valge Arctic Snow. Mõned nimed ikka pähe ka kulunud :)
Aga seda videot väga lihtne teha:
1. sordid välja soovitud pildid ja vähendad nad 480 pikslile (mina teen Picasaga), paned need ühte kausta
2. Avad Windovs Movie Maker, impordid pildid loodud albumist. Impordid muusika (peab olema mp3) ja tõmbad alla tööribale.
Saad vähendada või suurendada piltide näitamise aega ja valida, mida pildivahetuse siirdeks panna.
Kui oled tulemusega rahul, siis salvestad selle oma arvutisse ja siit juba blogisse nagu pildidki, ainult klõpsad video ikoonile.
Ja minul siis ainult vaadata Su ilusaid lillepilte meeleoluka muusikaga :)

deia ütles ...

nu ei tule mul selle muuvimeikeriga miskit välja. Videos on ainult miskid udukogud :D. Ju ma siis ikke käpard olen vist. :D

Hiline ütles ...

Oot, ma ei saa aru - kuda nad udukogud tulevad? Kas pildid juba siis udukogud kui neid vähendad või lähevad untsu WMM- ga?
Paar tähelepanekut veel - pildid peaks tegema natuke heledamaks, sest videos näevad nad muidu nats tumedamad kui muidu ja teiseks, kui jätad pildid vähendamata kohe, siis WMM "töötleb" nad oma formaati, st 640x midagi ja blogger veel omakorda, vist 380x midagi, ning siis on küll väga halva kvaliteediga, niigi üleksndega läheb kvaliteedis palju kaotsi.