neljapäev, 21. mai 2009

Sirel õitseb

Öösel ajas kakuline mu üles, va põrguline uhhuutas otse avatud magamistoa akna all.
Egas midagi - ruttu jalule ja luurama, kas tõesti meie kandis kunagi pesitsenud händkakk on tagasi, hääle järgi küll nagu oleks.
Ja ennäe - istubki mu lemmik naabri kõrge poolkuivanud pärna oksal ja uhuutab kuis kopsud võtavad!
Vihma tibas päris tihkelt ja pilti teha ei saanud, kuigi see ilus ööhämaruses hõbedaselt helklev lind ei kartnud sugugi vaid hakkas mind hoopis tiivalehvitamise ja veel kõvema uhhuuga peletama, kas tõesti pesapaik kusagil läheduses, et käitub agressiivselt, paaril korral isegi päeval kuulda emase natuke kõrgemat häält?

No kes käskis kiiruga suusakombesse ronida, jopel oleksin hõlmagi fotokale vihmakaitseks saanud üle pea tõmmata, nüüd vahi kaadrites ainult "musta mukit"
Lippasin majja midagi vihmakaitseks otsima, õue minnes kakku enam ei olnud. Kahju, ei näinud teda lendamas - kõikidest suurtest lindudest, keda elus lendamas näinud, olen lausa lummatud albatrossi ja händkaku lennust. Nende lennus on midagi müstilist.

Vihm jäi järgi, õhk oli soe ja võrratult lõhnav. No mitte ei tahtnud majja ja magama minna kuigi märjad paljad jalad hakkasid külmetama, ja püüdsin ära arvata, mis lõhnaga tegu. Ega arvanudki, enne kui hommikul õue läksin - sirel! ja...

... vahel tasub rohkem ka maha vaadata - muidugi maikelluke :)))

4 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Ilus ja lõhnav on praegune aeg. Mina jälle avastasin, et meie pärna otsa teeb pesa meigas. Esimesed sireliõied on samuti lahti ja alustanud on ka iirised. Kui ei saja , teen homme ka pilte.

Kõik läheb hästi!
Aga vaata ikka vahetevahel oma postkasti, ma saadan varsti jälle ühe ringkirja teele

deia ütles ...

Meil sirelid alles pungas. õigemnini naabri sirelid - mul enda aias pole ühtegi. Aga naabri omad kohe aia ääres ja siis me nö jagame neid:))
Aga 1 tahaks seeaasta ikka osta - kohtki olemas

elfriide tramm ütles ...

ahhhh!
meil jälle aed toominga- ja hüatsindilõhna täis. ja tulbid lahti :)

ja kui maikellukesed metsa all õitsema hakkavad, siis ma võiks ööpäevaringselt õues istudagi :)

kaku lend on müstiline tõesti. eriti vaiksel suveööl kuuvalguses

Eve Piibeleht ütles ...

Sireliteni on ka meil veel aega. Ja kahjuks on mul ornitoloogiline kretinism, ma ei tunneks kakku vist ka siis ära, kui ta mulle pähe lendaks...