laupäev, 20. veebruar 2010

Kui seda kass ei oleks...

... poleks ma tänase tuisuga ninagi õue pistnud, vaata millisest aknast tahes - täitsa koerailm!

See, et inimesed ongi loodud kasse teenima, said aru juba vanad egiptlased. Teadmine, et püramiidid püstitati vaarao, mitte kasside hauakambriks, on tegelikult kassivihkajate laialt levitatud kõmukas.
Aga olgu nende püramiididega kuda on.

Minu kassil said eile krõbinad otsa!
Arvate, et ta neid nii väga armastab? Ei sinnapoolegi! Kass Kurepoeg on kalakass, lihakass, kiisueinekass, kassikoorekass ja supikass, aga ta keeldub kõike seda söömast kui pole garneeringuks lisatud krõbinaid, millest enamus jäetakse kaussi krantsikesele nahkapistmiseks.
Pole krõbinaid, unusta rahulik kooseksistents kassiga - ta ei jää teist sammugi maha, tegelikult ega ei saagi eriti sammuda, sest kass "kleebib" nühkides teie jalad liikumatuks. Ja need haledad valjud ja venivad näud, millega antakse mõista, et kassikese viimnepäev ei ole enam kaugel.
Kui saaks teada, kus kaasidele selliseid teesklevaid šantažeerimisvõtteid õpetadakse, paneksin pommi alla!
Egas midagi, jops selga ja poodi.
Heh, nii kui väravast välja sain, tõukas tuul mu ühe jutiga ristteeni, alles kui ülesmäge poe poole rühkisin, sain aru, et oleksin pidanud jopele kapuutsi ka panema, siis jõudis teadvusse, mul pikkade pükste all ei oledi retuuse, aga häda sellest, poes oli soe. Külauudised kuuldud ja karbike krõbinaid kaenla all, astudes vastu tuult, vandusin, et miks ma ei viitsinud suusakombesse pugeda, nende riietega, millega oma õues ka -15 kraadiga paras patseerida, ei kõlba sugugi isegi -6 -ga lagedal vastu tuult sammuda.
Isegi silme ette tuli pilt:
"külm on, kuradi külm on!"

Aga olgu Saatus tänatud, kes mulle selle bernavolaski sokutas - Poole poemäe peal müksas mind ei keegi muu kui kõige suurem sõber. Isegi läbi tiheda lumetuisu piiludes ilusti näha, et ei mingit kaelarihma, eks siis turjast kinni, et ei lipsaks kuhugile kedagi tervitama - maantee kihutavate autodega ju kohe kõrval.
Ei tea, kas koeravolaskist õhkuv soojus, kiire tempo või minus paisuv viha - kes kurat koera esikust ilma rihmata välja lasi! Igatahes väravasse jõudes oli nahk kuum ja üha palavam hakkas, mu kuramuse penil üks suur kiiks - aiast välja läheb (või ronib üle aia) ilma rihmata, aga proovi teda väravast läbi tirida-tõugata kui kaelas pole isegi lõngajuppigi, teda paigast liigutada on sama kasutu kui suurt kivirahnu paigast nihutada. Ja mul isegi saapad ilma paelteta!
Aga proovi teda hetkekski omapead jätta (et tuua kasvõi mingi nöörijuppki) nii paneb kohe punnu!
Aga olgu see sõbruke tänatud, kes mulle Itaalia moemaja disainitud peenvillase partidega suurräti kinkis, loodan, et selle räti loojad ei saa kunagi teada, et nende moelooming koera kaela seoti. Aga koju jõudsime ilusti, kass rahul, koer ülirahul, mina ka, ei külmunudki lumehangeks, ainult vist rätik pole rahul - koeral karvaajamise periood.

5 kommentaari:

elfriide tramm ütles ...

ei ole ju ilus oma ligimise hädast nalja saada, seega ma väga vabandan, aga ma naeran päris kõvasti :D

MUHEDIK ütles ...

:DDD Mirjami imelised seiklused ... noh, mitte just laulupeole sõites :D

Ja kõige naljakam ongi alati ligimese häda:D

Köögikata ütles ...

noh, ma jõudsin juba mõelda et kui kaelarihmata, et siis koju jõudes selgub, et polegi Sinu berna :oP Sul alati nii pöörased-naljakad juhtumised. Loodan, et külma ei saanud :o).

deia ütles ...

icc - sul ikke juhtub. :D Aga kuda see berna väravast välja sai? või on teil ka nii suured hanged nagu meil siin, et aedu enam lihtsalt pole - üks suur valge hang igalpool. Ma siin tänan kogu aeg, et mu penilased nii vanad ja pipsid on, et ei viitsi enam suures lumes oma konte väänata. Mõni aasta tagasi oleksid nad kohe juhust kasutanud ja aiast putket teinud. Mõtle, milline võimalus - aial polegi tara ümber - lihtsalt jaluta minema.

Pisi-Pisi ütles ...

Kas see puud püsti hoidev kass ülaservas on ka sinu jagu? :) Äge pontu sul, kusagilt olen ma veel sellist kiiksu koeral lugenud, äkki siitsamast blogist? Ei mäleta enam...