laupäev, 19. juuni 2010

Sajab, ja kohe päris ladinal :(

Jamaican Velvet, aga taeva päralt - seda õiget tooni ei leidnud isegi internetis kolades ühelgi pildil


Ships are Sailing, tiba violetse alatooniga, tegin täna uued pildid ja need peaaegu tõelähedased, tumeda- heleda kontrast suurem

Seda Rosebud Melody´t olen oma 100 võtet teinud, aga mu fotokas ei tunnista üldse sametist tumelillat ja see, millist tooni fotokas näitab, on lihtsalt jube :(

Pojengidest ei saagi vist kunagi küll.
Nimesid ärge küsige, kõiki ma peast ei tea ja kui ronisin puhma alla, et võtan ka nimesildi pilti, turtsus keegi suur oranž sealt mulle näkku. Išššand, kuda ma ehmatasin, süda siiani puperdab, no ei tahaks küll, et see ligi 10 kilo ehmatatud kõutsi mulle küüned näkku lööks! No mitte ei saa aru - kuidas see vabapidamisel kõuts nii suur ja priske on, minu hellitatud-poputatud Kass Kurepoeg on selle kõrval hale kasiikarikatuur?




Cora Stubbs aga juba nädalapäevad hullutab oma imelise lõhnaga, nii et vahepeal tuleb majja lipata (maja ees pole veel kunagi olnud rodgersia õied nii tugevalõhnalised kui tänavu) värsket õhku hingama :D (üleminel ja alumine)





Niipaljukest jõudsingi pilti (eilsed võtted läksid tugeva tuule ja päikesepaistest untsu), sadama hakkas. Nagunii osa veel alles nuppus.

12 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Meil ka sajab, ikka padukat ja tuul on päris tormi nägu. Hommikupoolikul oli aed päris ilus, eks homme ole näha, mis pikali, mis püsti. Ka ju pojengid õitsevad ja lõhnavad:) ja üleüldse kõik lõhnab.
Aga iirised on ka vale värviga väga ilusad:)

B. ütles ...

Ülalt kolmas pojeng on lausa unistus!

Hiline ütles ...

Ega ei teekski pilte, ilusamad nad ju niisama vaadata, aga korvamaks kaotsiläinud aiapäevikut, tahtsin sordinimed kohe pildile panna, aga võta näpust - nädal aega fotokaga jändamist, aga ikka ei tee ta värvivahet Ludovical ja Coraliel, punastest rääkimata, ei teagi põhjust, miks fotokas nüüd "pirtsutab", kas sai tõesti kannatada või lihtsalt vanaks jäänud.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Oi, need pojengid on võrratud! Uskumatult ilusad!

Tsiil ütles ...

Ma käisin reedel botaanikaaias pojenge vaatamas ja see oli esimene kord Ludovicat näha. Selline roosa on imeilus. Ma muudkui klõpsisin ja klõpsisim. Õhtuvalguses on need õied veel ilusamad.

Mul on pojenge vähe seetõttu, et nende õitsemisaeg nii üürike ja pole sellist ala, aga ehk ikka peaks.

deia ütles ...

Uhh - Muhedik hullutab iiristega, sina pojengidega! Eriti pildil nr 3,4, 8.

Ja sadama hakkas meil õhtul - aga eile õhtust saadik on selline tuul, et mul pooled taimed aias pikali.

Eve Piibeleht ütles ...

Mul pani see Ships are Sailing suu vett jooksma. Sinine, noh. Õnn, et nad sinist pojengi veel aretanud ei ole.

Hiline ütles ...

Kahjuks mitte päris sinine, aga ikkagi väga ilus.
Oota natuke - varsti puhkeb Wall Street Blues, üks suuremaid ja sinisemaid kinniseid nuppe, vast ongi puhast tooni sinine.

Köögikata ütles ...

Ma tahaks kohe seda hoovi üldpilti praegu näha, kui selline pojengiõitemeri kõikjal särab. Lemmikut ei oskagi valida.

elfriide tramm ütles ...

ohsaissand!

trumm aina imetleb neid pojenge..

elfriide tramm ütles ...

mis on 3. (ja ka 4.) pojengi nimi?

Hiline ütles ...

3. on Ludovica (imeline soojatooniline roosa) ja 4. Coralie (erk-, tiba külmemat tooni, roosa. Kahjuks pildid tulevad ühte tooni :(
Aga üks vapustavamaid on Carina (esimese siberlase juures natuke paistab), ta on nii erksat punast tooni, et tundub nagu olek õied valgustusega. Teda pole ma pilti võtta saanudki, fotokas lihtsalt tõrgub.