kolmapäev, 10. november 2010

Küsimus Lillekasvatajale - kelle seemned Sa mulle eelmise aasta suvel sokutasid?
Kahjuks polnud mul eriti aega sellesse peenrasse pilku heita ja täna "avastasin" 4 ilusat suurt rohelist puhmast kes vapralt külmale ja lumele vastu pannud. Nimesildilt ei lugenud enam mukitki, kellega tegu :(

Mul täna väikselt looderdamise päev, käisin siis majaesistele lillepeenrarde asukatele tere ütlemas, ha! kui majatagused juba end talvepuhkusele sättinud, siis "postipeenras" ei taheta kuidagisügisele alla anda.




4 kommentaari:

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Hmmm, Hilisekene, kas Sa midagi ehk sassi ei aja? Oma mäletamist mööda ei toonud ma Sulle mingeid seemneid. Ainult sibulaid. Ja need puhmakad pole mulle üldse tuttavad, ei kujuta üldse ette, et mis need on. Iseenesest ju ilusad puhmad.

Köögikata ütles ...

Näeb välja, nagu mingi maran.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Maranad või need vale-maasikad mingid. Mul pole kumbatki aias.
Ai jah.
Deia äkki? Temal nagu olid mingid ronivad vaarikad või mis need olidki

Tsiil ütles ...

aiahooaeg läheb pikemaks, väga tore ju. Järgmisel kevadel püüan sellega arvestada. Kui muld vaid nii külm poleks.