pühapäev, 10. juuli 2011

***

Eilse äikesega keeras mu monitori settingud kus kurat, juhtmed küll kõik välja tõmmatud, aga ju oli õhk elektrit nii täis, et mõjus. poole öö ajal sain küll arvutivärgi käima ja enamvähem ka monitori värvid testiribaga tõeseks, aga nüüd uus jama - blogger streigib ja ei anna üleslaetud pilte ei õigesse kohta paigutada ega isegi nihutada või kustutada, et juttu saaks vahele kirjutada.

Potindusest siis niipalju, et kui olete tooriku vormist välja võtnud, peske see õline külg fairiga puhtaks (ärge veel väga kõvasti švammiga nühkige, see vastu kaussi olev külg on veel kivistumata)
Arge ehmatage, kui need võrgutükid paistavad, kui saate asja käppa, siis oskate juba kohe segu nii armatuuri ümber-vahele suruda, et poti vormist välja võttes neid enam näha ei ole. See viga on ka kergesti parandatav. Tehke kas sama koostisega segu nagu potitoorikul tegite, niiskele potipinnake kannate väikeste osadena seda segu mida siis näpuotstega surudes saate ka ilusa krobelise (nagu mul see prügikonteineri varjaja ja "Leedi Madonna"
Kes tahab aga potti kaunistada killupuruga või kivikestega, sellest räägin kui saan pilte ka blogisse panna.


Vabandan ka, et mu eilse külaskäigu pildid (muidugi ka jutt) saab postitatud kui see neetud blogger jälle korralikult tööle hakkab :(

Deiale vastan ka siin, sest kommentaari vastuse "pühkis" ka minema

Ma ei usu, et just sama fotokat, Fuji FinePix S200EXR, tahad- ta küllaltki suur ja pea kilone kobakas (eilne pilditegemine väsitas mind omajagu). Minule ta sobib kõigist teistest (kergetest seebikatest) seetõttu, et mulle sobivad paremini just need "kahe käe" fotokad, ja peab olema kindlasti elektroonilise pildiotsijaga, mida annab vastavalt vajadusele teravustada, ma näen läbi selle objektiivi hulga paremini kui prillidega :) Valisin selle ka seepärast, et olles kauplustes teisi proovinud, ei leidnud ühtegi, mis võiksid oma funktsiooninuppude asetuse ja käes mugavalt hoida asendada juba harjumuspärast vanaFinePix´i. Kui tahad osta uut, siis mine kauplusse ja proovi neid ise käes hoida ja pilte klõpsutada, enamus müüjaid lubab seda ja on isegi abiks. Või siisküsi proovimiseks fotokaomanike käest. Kõige tähtsam on, et fotokas sobiks kätte ja Sul sellega mugav pilte teha oleks, enamvähem häid pilte teevad pea kõik.

Aga selle pisikese tiigi hoolduseks, on Sul selle skimmeriga rohkem tegemist kui kord-paar päevas see tolmukiht veelt kahvaga eemaldada. Meil kahvaga ju igale poole ei ulatu, ja nagu ma ütlesin - ta ei puhasta vett, vaid kogub ainult taimedevabalt veepinnalt olevat prahti ära, vesiroosilehtede vahelt "korjab" sodi ära mul konnakilbukas, keda ma aegajalt ämbrisse kogun ja jõkke tagasi puhastuma viin ning uued kilbukad asemele toon. Pealegi kardan, et skimmeri töö võib häirida vesirooside kasvu kui ta liiga ligidal neile (mul ju taimedest paari-kolme meetri kaugusel neist) ja madalama kui 50 sm põhja (ka kaldast peab olema piisavalt eemal) puhul keerutab põhjast kõik muda üles. Kuuma ilmaga ma ka teda ei käivita, sest kuum õhk, mida ta vette paiskab, soojendab veetemperatuuri, selle panengi tööle ta ainult õhtul, varahommikul või jahedama ilmaga.

1 kommentaar:

Köögikata ütles ...

Mul jäi, jah, neid traate sealt küljelt näha. Ja pott ei tahtnud ämbrist kuidagi välja tulla, servast murdus natuke tükke lahti. Aga usun, et ülemätsimisega saan seda parandatud küll. Aga kui kiire nüüd selle mätsimisega on? Täna lõin ta välja ja katsin uuesti märja rätikuga, aga kardan, et enne järgmist nädalavahetust mul tsementi, turvast ega aega ei ole. Fairypesu ma pole ka veel teinud, sellest lugema jõudsin alles praegu.