neljapäev, 24. aprill 2008

Õnnetused käivad ikka kolmekaupa.

Esiteks läks koera raadiopiirde saatja lolliks! Kaks aastat töötas korralikult, siis pani täispinge peale - vaene koer, õues polnud kusagil asu - igal pool sai särtsu, lasin majja ja tormas kohe magamistuppa voodisse. Andis ikka tükk aega rahustada, enne kui sealt välja julges ronida.
Takkatippu nüüd saatja täitsa kutu, peab vist uue ostma, sest egas bernad lollid pole - täna hommikul, niipea kui õue sai, oli kohe üle aia.

Teiseks andis mu pesumasin otsad, vanakene küll (26 a. tööd teinud), aga siiani sain selles kõike pesta, tekke, jopesid ja vaibakesi. Uued pealtlaetavad aga kõik väiksema avaga, kuhu minu arust isegi tekikotti raske sisse toppida. Nuiasin küll, et mees masina korda teeks, ta ju oskab kõike remontida. Seekord ei oskavat - vaevalt, et kusagilt nii ammu toodetud vidinaid, mis lootusetult läbi, enam kusagilt saada oleks. Muud polevat selle masinaga teha kui aias maasikapotiks kasutada.
Irw... ausammas pesumasinale...maasikatega!

Ja kolmandaks... mul käisid vist ufolased ja panid pihta mu aiapäeviku! Kuda muidu seletada asjaolu, et ma juba kaks päeva seda paksu, natuke mullast, narmendavat ja igasugu lillepakendeid, ajakirjade väljalõikeid ja muud staffi kuni nimesiltideni(Uv ja veekindel marker ka) paksult lehtede vahele topitud - jäljetult kaduda võis. Olen igalt poolt otsinud, isegi keldrist ja katlaruumist, vaatasin isegi padja alla ja kohvikruusi alla ja... ei ole!!!
Viis aastat sissekandeid sordinimedest, sortide lühikirjeldusi, kriipsujukusid ja märkusi, kus milline sort peenardes asub - kõik olematu!

Pealegi ehitab mu mees uut kilekasvumajakest juba nädala ja ikka ei ole valmis - ise planeerisin, et saan ühe päevaga hakkama. Ja pealegi - millekuradi pärast ta selle aluseosa maasse kaevas! Nüüd selle asemel, et kasvumajja täitemulda vedada, pean enne kõlbmatut pinnast hakkama välja vedama! Ja ma tahtsin kompostikonteinerite ümbruse kiviplaatidega katta, nüüd siis hakka sealt ka veel pinnast madalamaks koorima!
Mehed on tõesti Marsilt!

Tuju on rohkem kui sant...

2 kommentaari:

Kadri ütles ...

Pesumasina juppidega äkki saaks aidata. St üks tuttav (väga tore poiss :P) tegeleb majapidamismasinate remondiga.

Hiline ütles ...

Aitäh, kullake, abi pakkumast :)
Arvan, et mees saaks ta parandatud küll, aga juba pikemat aega viriseb, et kaua ma selle kiviaega kuuluva masinaga pesen - 26 aastat on ikka ühe masina kohta pikk aeg! Oleksid näinud kui suure õhinaga see koost lammutati, et kiiremini ja kaugemale minema toimetada :)