pühapäev, 4. mai 2008

Viltune kilemaja


Kui mina jandasin maasika torudega, tegi mees vahepeal uue kilemaja valmis.
Küll vaatasin seda ühtepidi, küll teistpidi - kilemaja seinad ikka vildakad!?
Küsisin, miks see nii viltu vajunud, maalihe või? Maalihet polevat küll olnud, täitsa paigal püsib, aga kes teeb, sel ka juhtub.
Olgu, tomatitel täitsa kama , on otse või pole.

Kuna mul plaanis teha naabri plangu juurde ka kompostikonteinerite hoiukoht, otsustasin kasvumaja ümbruse ja kompostikasti vahelise käruga manööverdamise platsi katta kõnniteplaatidega. Iidamast-aadamast ajast on hunnikus seisnud 6 m2 jagu kloostrikive ja umbes sama palju kehra klassikut. Ja kes ütles, et ei või laduda maha erinevaid plaate ja laduda nad nii nagu pähe tuleb. Mees, nähes mu tehtud tööd, arvas, et ilmne raiskamine - keegi ei silluta kasvumaja ümbrust.
Vale puha - mina ju sillutan.
Egas kivide hunnikus seismine pole ju ka kokkuhoid.
Eks Hundertwassergi arvas, et inimesed ei pea elama ühesugustes majades, igalühel on valik teha nii nagu arvab. Täpselt nii saigi tehtud - viltune kilemaja sillutatud ümbrusega ja homme istutan oma taimekesed sinna sisse!

2 kommentaari:

janku ütles ...

Kui ma nägin sinu sillutust kasvuhoone ümber, mõtlesin kohe issand jumal mis sa teed, hiljem mõistsin, et see on puht kadedus,nimelt me ei jõua hoovi jaokski neid osta.
Aga töist kevadet ja, et ideist kunagi puudu ei tuleks.

Hiline ütles ...

Eks natuke napakas tegu jah, aga ma elupäevad selline olnud :)
Aga neil kividel kaks põhjust seal olla - mul seal läheb maa natuke madalamaks, peaksin täiteks mulda vedama, aga suur mullahunnik kaugemal, kivid ja liivahunnik kohe kõrval ja teiseks - see akumuleerib päikesesooja ja kui öösel näitas termomeeter madalamat temperatuuri õues 4,6, siis kilemajas 14,2.
Tegelikult need kivid olid mõeldud aiaradadele, aga kuni mu aed rajad saab, seni kama kaks, kus kividel lösutada - kasvumaja ümbruses või kenasti hunnikus.