neljapäev, 22. mai 2008

Valmis! Või peaaegu valmis



Enam ei ühtki sõlme, pärlipidurit ega lõikamata lõngajuppi!
Ainult veel helmed ülemises osas paika nihutada, aga see saab tehtud siis kui ka (viimasel pildil natuke näha) seinavalgustite klaasid ja kogu aknaseina ära värvin.
Piltidel pole küll see, milline ta tegelikult välja näeb, aga nats aimu tast saab.
Esimesel pildil näha ka üks mõlemal pool akent olevast valgustist, mille klaasid ka kavas värvida.

Rahul olen, et töö sai lõpuks tehtud, aga rahul ei ole, et pidevas helmepuuduses ei saanud teha sellist nagu esialgu oli plaanitud.
Lotost juba tänasin, ligi 1500 pärlipidurit, mis töösse läksid (nende kinnipitsitamine arendas tublisti mu käelihaseid) kergendasid mu tööd tunduvalt ja tänu neile mu kardin täitsa kassikindel - ennem võib lõng katkeda kui mõni sõlm lahti tulla.
Tänud ka Silverpointile Toho kuubikute ja india helmeste eest!

Kass rahul, saab ilusti narmaste vahelt aknalauale päikest võtma lösutama, aga mees ühmas, et käib kah, igatahes ilusam kui kile, mis mitu kuud akna ees rippus. Aga tal ka täitsa kama, kas akna ees kile või kardin, peaasi et valgust tuppa tuleks.

2 kommentaari:

toompeale ütles ...

appi, ma olen imetlusest rohkem veel kui tumm!
kuidas on võimalik midagi nii ilusat välja mõelda ja valmis teha!

Katrin mdmB ütles ...

uhsaa!!!

et rohkem ei oskagi ütelda... mõte kiilus kinni.