teisipäev, 30. juuni 2009

***

Palav, õues ei tuuleraasugi, parem istuda jahedas toas.
Niipalju minus masohismi küll pole, et ilusat suveilma tubade koristamisele ja nõudepesule kulutada, aga lõpmatuseni ka magada ei jõua. Koperdasin oma kastiga nelja paiku hommikuvalgusesse (hoiame elektrit kokku :D), sääsed ju sel ajal magavad.
Viga! Ma ei tulnud selle pealegi, et ööõhk va nii niiske, et võtab kõik veepõhise liimiga liimitud salvrätid kortsu, eh, ja mina vurtsutasin südamest lahustipõhist autolakki peale.
Eks tuleb liimimiseks mingit muud vahendit kasutada.
Esimesel pildil siis teine krunt, seekord kuldvärviga.

Värvidega pildi lõppviimistlus
Enne lakkimist värvi alt kuldne krunt nähtavale lihvitud
Veel paar korda lakki-lihvi ja sahtlite ääred sobivasse tooni värvida ning viimased lakikihid. Siis valmis.

5 kommentaari:

elfriide tramm ütles ...

ma küll ühe eelmise postituse alla krijutasin, aga kordan siin igaks-juhuks üle:

talnas on firma, kes nädalas mitu korda käib ja ikeast kaupa tellimise peale toob. ma ise pole tellinud (asi jäi idee lõpliku selgumiseni ootele), kuid nende enda jutu järgi nad ettemaksu ei küsi ja maksta tuleb alles siis, kui kaup käes, s.t peaks olema turvaline. eks muidugi nende teenustasu läheb otsa ka, aga ise kohale minnes on kindlasti kallim.

www.tinko.ee

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Päris ilus kast!
Me kah toas kuuma eest varjul kõik . Sööme jäätist ja magame.
Aga kas liiale ei lähe? Ma vaatan, et Sul muudkui järjest tuleb ilusaid asju, oled varsti kogu elamise salkvrätitehnikas üle tõmmanud?

Hiline ütles ...

Aitäh, trumm, ma lugesin ka eelmist postitust ja saatsin Ikea.ee järelpärimise. Vastus siis selline, et kui toovad mulle 5 kasti, mille maksumus
800 nad kokkupandud, aga kaal üle 20 kg, maksan koju toomise eest 800-1000. Arvan, et odavamalt saan nad tõesti Astra käest :))) Pealegi mulle meeldib talle midagi erilist teha.

Sorry, Astra (nagunii loed :D), aga ma pole ühte asja veel lõpetanud, pead ootama kuniks uue prilliklaasi saan.

MUHEDIK ütles ...

Kast on ilus ja teeks ise ka midagi kätega, aga ma pean praegu põhiliselt arvuti taga istuma. Häda kui inimene vabatahtlikult endale igasugu kohustusi kaela korjab.
Kuumus on tappev, praegu väljas täitsa varjus 28.8C, nii, et südagi ei valuta, et õue ei saa.

Köögikata ütles ...

Kolige randa - varjulisemas kohas tuleb pika varrukaga asi peale panna. :oP
Aga kast on imeilus!