laupäev, 27. juuni 2009

Peale äikest

Haa, äike ehmatas ka mu laiskvorstist "suhkruga või" - Butter and Sugar´i õitsema :)










5 kommentaari:

Kadakas ütles ...

Mul ka sel aastal päris oma suhruvõi õis, aga kes see 5. pildil on?

Hiline ütles ...

Rodgersia(aesculifolia hybr.) Kastanlehisest natuke suuremate lehtedega.

deia ütles ...

Minu suhkruvõi veel ei õitse. Aga nuhh, ma ju põhjamaades kah :D
Aga su pojengid on ikka võrratud!

MUHEDIK ütles ...

Ilus on see õitsemise aeg ja kohe näha, et aed on vihma saanud, need taimed on kohe niiiii rahuloleva välimusega:)
Pojengid on ilusad, aga need suured rasked õied pole mulle- palun vabandust.
Kas võib teha ka väikese paranduse?
Selle siberlase õige nimi on Butter and Sugar` s-ga.

Hiline ütles ...

Aitäh, paranduse eest!
Muidugi S-ga, aga ma korra parandasin (D) ja panin ikka S-ist mööda:DDDDD Paistab, et enam ei või oma näppe ka usaldada