esmaspäev, 1. august 2011

Peaaegu nagu...

... (umbrohu)padrik :D

Ja neil piltidel ainult päevaliiliad, aga õietolmu "tootjaid" ka teisi õitsejaid, nii et pole miskit imestada, et tiigil iga päev pean õietolmu "kaant" ära skimmerdama.

7 kommentaari:

Tsiil ütles ...

Sa ilmselt mõtlesid ikka lillepadrikut :D Ilus on, silm kohe puhkab ja mõte lisab need mõõtmed, mis külaskäigust meeles.

MUHEDIK ütles ...

Ilus on jah, mida tihedam see padrik on, seda vähem mahub sinna umbrohtu

deia ütles ...

Väga kena umbrohi peaks ütlema :)
Ma oleks õnnelik kui minulgi selline umbrohi oleks - mul miskipärast ainult takjad ja võililled umbrohtudest tugevalt esindatud :D

Aidi ütles ...

Väga kaunid padrikud jah. Imeliselt värviküllased ja lopsakad. Neile ikka väga meeldib sinu juures.

Hiline ütles ...

Silm muidugi rõõmustas kui need puhmad olid väiksemad ja õisikuvarsi 4-5, aga kui puhmad suureks lähevad (kuramus, osad kasvavad nii tihkeks, et isegi teritatud labidaga võimatu puhmast vähendada) ja kui õisi korraga saja kuni paarisada lahti, siis õieilu nautimise asemel mõtled, et kas nädalaga saab ühest puhmast äraõitsenud õitest ämber täis või ei :DDD
Ja ma ei kujuta praegu ettegi, milline näeks mu aed praegu välja kui ma poleks nende sortimenti (ma ahnitsesin neid aeda pea 160 + kümmekond omaaretatud seemikut) üle poole vähendanud, praegu neid alla 70.
See kasvuka juures kasvav püstitas eelmisel aastal rekordi - päeval, mil ma ta õisi lugesin, oli avatud 286 õit, ta sellel kohal alles 4-s suvi ja talvel olid hiired kesk puhmast omale suure pesa teinud, nii et vahel ka hiirtest kasu :)))

Anu ütles ...

Ahhh... milline padrik! Lummav. Suurepärased liiliad.

Köögikata ütles ...

Võrratu!