laupäev, 10. juuli 2010

Tants ümber tiigiaugu

Kui inimesel pole enam mingeid probleeme, olevat see inimene surn´d. Meil jagub neid probleeme küllaga - nii et oleme ikka elus mis elus ja lahendame usinasti tekkinud probleeme ja tekitame neid veel juurde, et elu ikka pikem oleks:)

Mu mees on juba siia kolimisest saati unistanud tiigist, mis sest, et jõgi kohe künkast alla. Kui ei viitsi minna, eks võta võpsik eest ja veereta end mäest alla, olen kindel, et suurvee ajal plartsatad vette küll - milleks siis seda tiiki veel vaja oleks?

Jutt jätkub, sest parajasti astub väravast sisse järgmine "probleem" - vanem ja suurem, aga ta on mul ainus hea ja armastatud Suur Õde, jõudis õigel ajal kohale - ma just ladusin mustad nõud kraanikaussi :DDD


3 kommentaari:

elfriide tramm ütles ...

no hea kohe, et need va probleemid on :)

ja tundub, et suured õed võivad vahel ikka väga toredad olla :). kuigi ma enda poolt võin kinnitada, et mu armas Väike Õde on maailma parim :)

MUHEDIK ütles ...

No mõnel lihtsalt pole suuremat õde nagu näiteks mul:)
A ma vaatasin hea mitu päeva seda abipalve pealkirja ega osanud sellega midagi peale hakata ega kuskile abi saata:(
probleeme peab tekitama jah, vähemalt vaimu hoiab virge ja mõistuse veel selge:)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ootan siin juba pikisilmi, et millal tuleb järjejuttu Sinu tiigist. Sihuke möll ju nende tiikidega! Pole nii lihtne midagi, nagu esmapilgul tundub, eks?