neljapäev, 28. aprill 2011

Auk augu kõrvale

Sedasi siis, et mulda ju hulgim vaja ja kuskohast seda ikka võtta kui kaeva aga suur auk ja mullahunnik kohe olemas :DDD No ja ega hüva kraami või niisama seista lasta, kile ülejääk tuli ka kuhugile panna.

Sellest ei tule uus tiik, mulle ühest täitsa piisab, aga ilus auk sai ja kui vaja läheb, kohe käepärast võtta :D

Lehesodi ujub pinnale hulgim, see skimmer osutus heaks investeeringuks olla natuke laisk.


Trummilt saadud kahest vesikarikast elus üks, neljal vesiroosil ka juba elu sees

4 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Ma ei tea, mis Sul sinna kavas teha on, sooaed näiteks? Aga fotot vaadates oleks ka teine tiik seal ju suurepärane.
Vesikarikas on Su vee omaks võtnud ja peaks suvel paljunema hakkama.
Saatsin meili.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Need madalad tiigiaugud ongi kõige lahedamad!

Tsiil ütles ...

Osavad aednikud :) Mulda vaja? - aga palun. Tükike sood? - aga palun. Kaktused talvituma - aga palun :DD

elfriide tramm ütles ...

see tiik on seal küll väga ilus- sobib hästi ja kompa on kokku väga hea. minu meelest.

vesikarikas peaks suvel jah, pojad tegema, kui hästi läheb. mul on tiik nii paksult vetikat, lehti ja sodi täis, et ma ei näe üldse, mis seal sees on ja mida pole. nädalavahetusel peab vist miski suure kahvaga tühjaks rookima.