kolmapäev, 28. aprill 2010

No ei käivitu kuidagi...

... aias rabamiseks. Paar tundi ja kukumanna - igasugused muud tähtsad ja tähtsamad ja isegi tähtsusetud asjad tulevad vahele.
Tänagi ainult mustikad, 5 hostat ja 2 astilbet istutatud ja natuke "nutetud hosta minori haual" - see tilluke on ainus, kes pole ninakest välja ajanud (vaatasin isegi prillidega) kuigi oli ainus, kelle potikese ma "sooja kasukasse" sügisel mähkisin, et külm juuri ei näpistaks :(
Olen siiiani ainult ühe lillepeenra korralikult korda teinud, mul jäi vihma tõttu sügisel ju kompost peenardesse vedamata ja vajas kiiret tegemist, sest lumesulamisvesi leotas ja pressis mulla põrandkõvaks. Teisi ainult korra üle rehitsenud, mutikahjustuste päästetöid teinud ja võililli hanedele maiuspalaks välja urgitsenud.

Natuke unustatud kartul näeb välja täitsa kartuli moodi

Esimene külv tomateid "tomatitordis" läks aiataha, sest üks külas olnud pisike maiasmokk võttis asja tõsiselt ja lõi lusika "torti" noppis need "mittemagusad salatid" välja :))) Teine külv siis sealmaal


Vahearuanne ka tabureti tegemisest - täna sai üks juba pildid peale, natuke värvi ühtlustamise viimistlust ja võib juba ühe kihi lakki peale vurtsata, altpoolt saab ainult toonitud mööblivärvi (seda siis kui lõpuks poodi värvi järgi jõuan)
Pilt tuli kuidagi ebaloomulikult erk, tegelikuses natuke mahedam ja ka pildid veel liimist märjad.

Teine veel ainult krunditud


Lubatud taskuvesti pilt ka, kahjuks ei ole enam "elavate kirjas" külgekäivaid alumisi taskuid (tegin piigadele neist kotikesi), aga aias olles hea taskutes hoida telefoni ja muud vajalikku kraami


Lillepilte ei hakka panema, teate ju küll, millised näevad välja nartsissid ja kirjud püvililled, tulbid sel kevadel natuke laisakesed, aga see-eest "täies õites" ilusad punased pojengivarred :D

9 kommentaari:

elfriide tramm ütles ...

ma olen tõsises hämmingus! kuskohas te kõik elate... mul on tomatitaimedel endiselt 2 pisikest lehekest... ja hostadest pole ka veel haisugi!
nurga taga on veel natuke lund ka....

aga see taburetipilt oleks nigu meite auulis pühabahommikul tehtud :)

Unknown ütles ...

Taburet on lihtsalt super- kust need vahvad ideed küll tulevad, oleks omal ka sellist loomingulisust.Lihtsalt ehe kadeduseuss tuleb kallale

MUHEDIK ütles ...

Ma mõlgutan juba paar aastat mõtteid, kuidas omi taburette tuunida,isegi värv on ostetud. Mõni ei mõtle, vaid teeb kohe ära ja tulemus nagu alati suurepärane. Minu omad tulevad veidi intensiivsema sinisega, sobivad elamisse rohkem kui kunagi niikaugele jõuan:)

Aiatööd edenevad tõega vääga aeglaselt, mingit edenemist on näha, aga asi on vist ka selles, et kogu loodus magab veel, ju on inimestel kah siis aega rohkem:)
Hosta pärast ära nuta, eks peab siis uue vaatama:) Mul ei näita ka veel ükski hosta end, ehk on veel aega.

Trumm, tomatid on Sul ehk liiga jahedas, nad vajavad ikka sooja.

Ja meil sajab praegu lörtsi:(

Nodsu ütles ...

Oiii, see taburet on nii megahüpersupersuper!!! Need värvid seal on kohe eriliselt mõnusad. Vahva, kui ikka annet on antud! :)

Tsiil ütles ...

Mul oli vahepeal üks päev kus ei läinud kohe-üldse mitte -aed tundus ikka nii mittekasvav:( aga eile avastasin, et isegi lavendlid on esimesed pisitillukesed roheuded välja ajanud, nii et hakkab looma.

Taburetid on toredad!

Köögikata ütles ...

Väga lahe taburet! Taskuvest muidugi ka. Aga aiatöödega järgisin ma Muhediku soovitust (oli vist Kikuliisile), et hakkasin lihtsalt kuskilt otsast tegema ja kummalisel kombel olen juba üsna kaugele jõudnud. Kuigi lund leidub meilgi veel ranna pool megahangede jäänustes, on enamus asju siiski juba kasvamisega alustanud.

Hiline ütles ...

No ikka ei ole nii, et ei mõtlen ja kohe teen. Tegelikult enda juhitav mõte on mul ääretult fantaasiavaene ja kasutan enamuses kellegi teise ideid.
Kui mulle neid vanu katkiseid taburetikesi näidati, et kas ei annaks miskit teha -lapsuke oli ühelt vanadädilt saanud ja kodus tuli suur pahandus, kui need katkised ja inetud asjad taheti ära visata, ütlesin kategooriliselt ei, isegi lapsukese palve peale - ei. Aga eks alateadvus otsustas teisiti, järgmisel päeval olid taburetid mul juba kuuri all ja masinaga vist oma kümmekond kihti kooruvat ja tilgapunnidega värvi maha lihvitud, vanema abiga klopsisime ka natuke püsivamalt kokku, tõmmates välja oma kilukarbitäie igasugu naelu ja kruve. Vandusin parasjagu, et ma hulluks vist läinud, et neid teha võtsin.
Aga kuna lapsukesele meeldisin nad just sellepärast, et vanad ja "armilised", siis ei tee ma neist uusi vaid veel vanemaks ja "räsitumaks". Ise ka põnevil, et kas õnnestub?

Aga teate, "potikursuslased", kus ma täna käisin ja mis ma tõin???

MUHEDIK ütles ...

No ei oska arvata:)
Liiva? Tsementi? Kive või katkisi ker.plaate? Turvast?
Leidsid ka ilma:)

elfriide tramm ütles ...

potikilde? turvast? krohvivanni?