teisipäev, 13. aprill 2010

Aed pole orjamiseks ...

... vaid nautimiseks ja töö pole jänes, et metsa jookseks :DDD

Ja nii ma siis lebotan ja vahin taevast.
Aegajalt kriipan ka luuaga kivisillutist pühkida ja korra tegin ka tiiru bossega, et ka majatagust kodustatud rohumaad natuke puhtamaks kaapida. Kuigi veel natuke vara, tiba veel niiske ja need rohelised kurgitünnid, mis eelmisel aastal oma olemasolu vägagi õigustasid, asendadakse natuke aiale sobilikemate "tünnipeenardega"
Aga mul ju pisike aed ka, millest veel suurem osa kivi ja muru all. võin tiba luuslanki lüüa küll ja kuulata kuda umbrohi kasvab :)))

Paar linki Marele oma blogist, et mis on bosse ja siin pikemalt, milleks ta hea ja milleks mitte.
Pikalt ka juttu KK foorumis

Aga natuke nalja tänaseks poleks ka liiast :) Kus ikka palju rahvast, seal ka palju naljakat :DDD

9 kommentaari:

Mariihen ütles ...

Kes või mis too BOSSE on ja mida kasulikku sellega teha kannatab? Mitte pole aru saanud :)

Mariihen ütles ...

Aitäh! :D

MUHEDIK ütles ...

Appike! Su aed saab küll enne aprilli lõppu korda - isegi lebotamisega.
Mul veel kõik puha sodine, aga häbi veel ei hakka:)

Hiline ütles ...

Ei maksa midadi "appitada" :DDD pole ju muud teinud kui bosset ekspluateerides suure kõntsa murult ära kaapinud ja lillevarred peenardelt hunnikusse viinud, et näha, kes elus, kes mitte.
Ei tea, kas muld kevadiselt ka "käärima" hakkab või polegi kusagil keltsa - peenardel on praegu maa kõva nagu põrand, mõtlesin, et kriibiks natuke rehaga, aga võta näpust, nii niiske, et kõik jääb kämpu, nii peangi ootama kas pehmendavat vihma või maa kuivamist, alles siis saan asuda peenraid korda tegema.
Ja häbeneda pole küll põhjust - mina ju elan siin, kas pole :DDD
Ja nii on ka teiste aedadega, aeda ju ometi ei rajata tervise tapmiseks vaid enda rõõmuks.
Täna oli kuramuse soe ja mõnus ilm, sooja ligi 18 kraadi :)

deia ütles ...

Hiline - vat just minu mõtted!!
Ma ei suuda ka kuidagi sinna töölainele saada - ikka vahin rohkem taevasse ja tukun rehavarre najal. Naaber itsitas, et kas ma sügan rehaga muru või muruga reha.
Aga mul kama - nu las ta olla paar päeva kauem räämas - küll ta ükskord ikka puhtaks saab. Aed ma mõtlen :DD

elfriide tramm ütles ...

jaaah, ma ka lebotaks ja vahiks taevasse....kui ma ei peaks kontoris arvuti taga istuma :/. aga on tööd, on leiba, miskit pole teha. lotomiljonäriks pole ma veel saanud ja rikast ameerika onu ka pole :)

muide, ma olen täitsa nördinud - tahtsin seda bosset osta, aga võta näpust - enam ei ole seda mudelit. aga need uued mulle ei meeldinud :/

deia ütles ...

Trumm: kas see mitte seesama mudel pole, mis Mirjamil? http://aiatooriistad.kodubosch.ee/products/410/?PHPSESSID=aafe826912a34a53c2fd7de194990fdf

ei oska kahjuks lingina panna

elfriide tramm ütles ...

deia, a sa kirjuta neile, siis nad vastavad, et seda kahjuks enam müügil ei ole. miks see neil seal lehel väljas on, aru ma ei saa. a võib-olla sulle müüdaks :))))

Hiline ütles ...

Trumm, miks Sa just samasugust bosset tahad? Minul sai see, sest sel ajal ei olnud veel teisi.
See kast hea kerge käsitleda küll, aga tal ka üks miinus, nimelt hekialust tehes kaapab iga madalam oks kasti küljest ja kui seda kasti ees poleks, võiks rohkem neid ...aluseid masinaga puhtaks kaapida. Muidugi ei tapa see vähene rehaga rehitsemine, aga ikkagi...
Kuigi jah, üks pluss ka sellel, et sodi paiskab ettepoole - kui liigmärg ja tahad muru peal olevat sodi ilma kastita natuke kohevdada, et kuivaks kiiremini, ei paiska sodi vastu jalgu.