neljapäev, 31. mai 2012

Harjutasin hiireklikke

Muhediku blogis :) Ja juba mitmeid päevi.
Krrrr..... auh! Ma pole mitte ainult poolpime vanamuti vaid vist ka robot. See kopitu oli neis üks selgema kirjaga, aga ikka ei saanud õigesti pihta ja tagatippu kustutati ka mu kommentaar(id)

reCAPTCHA challenge image
Vaatasin siis enda blogisse. Sama lugu. Kui paar esimest olid üpris selgelt loetavad, siis mida edasi, seda segasem. See blogindus hakkab juba tasapisi isegi minule närvidele käima, hulga lihtsam on lihtsalt lugeda kes mida teeb ja mängida siis üks ajusid ergutav arvutimäng kommentaarideks :S
Südamest loodan. et see suvi väga vihmane ei ole, et poleks aega arvuti taga istuda.

10 kommentaari:

Milda ütles ...

Tegelesin just sama "meelelahutusega". Samal põhjusel ei kommenteeri kuigi tihti, sest mitu korda sama tekstiga uuele katsele minek käib lõpuks närvidele ja loobun...

deia ütles ...

Sama siin. Ja mina juba muretsesin, et ma ainuke jopski olen, kes nendele hieroglüüfidele pihta ei saa:)

MUHEDIK ütles ...

No kuulge, Tii on mitu korda ju õpetanud, kuhu tuleb enne kommentaari kirjutamist vajutada, et need hieroglüüfid loetavaks muutuksid. Aga seda peate nüüd ise vaatama, ma väga täpselt ei mäleta, mis koht see oli, aga see vajutamise asjandus asub komm-i kasti all

mustkaaren ütles ...

See on kohe nendesamade kr6nksude k6rval paremal asuv ringja noole kujuline m2rk ja ma kasutan seda ka vahest. M6ned kinnituss6nad on ytlemata udujurakad.
Sinu erip2raselt harivaid kirjutisi tahaks ikka edaspidigi lugeda, kyll Sa sellest massinav2rgist jagu saad:)

deia ütles ...

Jah, sai sinn noolekese peale vajutatud - aga mida rohkem vajutasin, seda segasemaks asi läks:(. Aga vbl on süüdi hoopis minu vanad silmad ja loll aju :D

Nodsu ütles ...

Ülimalt tobe jah. Ise ka mitmeid kordi vasta pükse saanud, kuigi alati võtan valmis teksti ctrl+c (võtan teksti kopi mällu, juhuks kui peaks ämbrisse minema) ja siis see ainumas kord, kui seda unustan teha, läheb kõik ämbrisse. Aga meele teeb mõruks see, et kõike üritatakse edendada ja parendada jne, aga mille krdi pärast siis topitakse neid hieroglüüfe ja kreeka tähestikku ja muud sodi, kui peaks olema ju arusaadav, et blogi sisaldab ainult ladina tähti. Et kui ma tahan kommida, siis miks ma pean oma niigi vähest vaba aega raiskama refresh nupu sõtkumisele... iseasi jah, kui satub lihtsalt halb tähekombinatsioon, aga hieroglüüfid?!

Hiline ütles ...

See, kus asub see paroolsõna vahetuse ringike, sai üles leitud juba aastaid tagasi kui hakkasid mul probleemid nägemisega.
Ja vot sellele ringile klikates olen päris tükk aega end " lõbustanud", et kas olen ikka robot või on minus natuke inimest ka ja saan kommentaare kinnitada.Kui veel mõnda aega tagasi oli veel, mis oli, said ikka mõne täppi ära arvata, siis nüüd see must asjandus tähtede taga ja fotolaadne numbritega udukogu on minu silmadele liig mis liig ja äraarvamiseks ka natuke palju segane. Natuke halb ka see, et mu väga heale monitorile pole kahjuks arvutite videokaartid kõikse paremad.
Asi pole ka arvutiga hakkamasaamises (paarkümmend a. kasutamiskogemust) vaid nagu Deia tabavalt märkis - vanades silmades ja lollis ajus :DDD

elfriide tramm ütles ...

mind samamoodi need udused junnid vahel närvi ajavad :/

Eve Piibeleht ütles ...

Ma jätan ka tihtilugu viimasel ajal just sellepärast kommenteerimata, et need recaptcha junnid panevad mul pea valutama ja mul on muudki teha, kui kakskümmend korda järjest seda ringikest vajutada, saades vastu üha hullemaid ja loetamatumaid kombinatsioone. Oma blogis võtsin selle jama maha ja mingeid probleeme senini pole. Tõsi, anonüümne kommenteerimine on blokeeritud.

Köögikata ütles ...

Mina võtsin ka selle jura juba ammu maha. Vahel harva tuleb mõni spämmisõnum, aga see blogisse ei jõua, ainult teatena mu postkasti.