teisipäev, 10. mai 2011

Jaitsekamennaja

Tavaliselt ma endale kohustusi ei võta, aga taeva päralt, täna ainult 6 kivi paika pandud ja juba hädaldan endale, et kondid kanged, kohviisu ja vist ka väsinud. Kui nii edasi, siis teen seda kümmekond ruutmeetrit, muideks mulle väga meeldivat tööd, vist järgmise sajandini.

Täna teisipäev - nädalavahetuseks olgu kivid paika laotud, muidu eurovisiooni ei vaata!!! (nagunii ei vaata) Ja mustikamaa ka lõpetatud!

4 kommentaari:

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Mul sama jama. No ei edene. Mina ka järelikult eurovisooni ei vaata siis. Istun selle asemel õues kivihunniku otsas ja häbenen.

Hiline ütles ...

No häbeneme siis koos (tegel´t oleme parem uhked endi üle) :DDD Mul jälle uued põhjused molutamiseks - platsi sillutamise kivid otsas, mustikamaad ei saa teha, sest liivahunnik ees, aga liivahunnikut ei saa kivide täiteks vedada eest, sest kivid otsas :)))
Aga ei ole Sul miskit häbeneda - perega seoses isegi 110 kohustust, olete palju teha jõudnud, tublid olete, kas teate! ;)0i8 (need viimased on Sniki tervitus :D)

MUHEDIK ütles ...

Nii see aias on, mul ka kõik asjad millegi taga kinni. Aga kõige suurem mure on Sinu omaga sarnane, kardan küll, et mul neist muna-ja muudest kividest kohe mitte kuidagi ei jätku:(

Tsiil ütles ...

Jaitsekamennaja kõlab väga mõnusalt. See on ka lohutav, et teistel ka, et teha üht, on vaja paika saada teine ja teine sõltub järgmisest jne jne

Mina ka eurovisiooni ei vaata :DDD