pühapäev, 15. mai 2011

Kõhuli kividel

Ja seda siis selle pisikese õie pärast :DDD
Aga Tsiilil õigus - ubalehel on tõesti imetlemist väärt õied.

7 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Võrratu!!!
Ma pole kade inime, aga täna tahaksin natuke küll seda olla.

Köögikata ütles ...

Vauu...ja vauuu ka miljonile eelmisele postitusele, mis mul vahepeal kõik lugemata olid. No ei anta mulle enam hingetõmbehetkigi töölt, siis õhtuti olen sõna otseses mõttes surnud.

deia ütles ...

Võrratud on need ubalehe õied tõesti - ma ka neid iga kevade imetlen. Aga mul nad alles nupus veel - aga see eest nuppe on oi kui palju.

Muhedik - kas see ubaleht, mis ma sulle koos vesiroosidega tõin, ei elanud talve üle? Siis toon uuesti :)

Mirjam, kui seda kõõluslehte jõele õngisema lähed, palun mulle ka üks pisike jupike ja luigelille tahaks ka :D

Hiline ütles ...

Eks ma siis õngitsen hulgim neid kõõluslehti kui nad juba märgatavalt suuremaks kasvanud, luigelille mul oma tiigis ka oma paarkümmend noort taime, aga ausõna, ma ei tee lehtede järgi vahet, kas tegu luigelille või jõgitakjaga enne kui -takjale õied tulevad. Nagu eelmisel suvel selgus, on seda luigelille jõekaldal kümneid korgi jõgitakjast rohkem.

deia ütles ...

ega ma jõgitakjastki ära ei ütle :D Kui sa juba õngitsema lähed - siis üks õngitsemine: kõõlusleht ja jõgitakjas ja luigelill :D

Muidu õngitseks ise - aga mul siin pole sellist kohta kust õngitseda :D

Hiline ütles ...

Saate, saate kõike, mistiiki kasvamiseks sobilikku leian :DDD
Või tulete Muhedikuga külla paadimatkale :)

Tsiil ütles ...

Millised pildid! Värvid ja nii õrn ja nii ilus. Mida kõike meil siin ikka talvede kiuste kasvab :)