kolmapäev, 4. mai 2011

Aprikoosiroosa :)

See siis kui ei ole tahtmist külmaga õue minna, valmib vahepeal ka midagi rooozat :)
Tahab veel natuke vormi aurutamist ja uus omanik võib emadepäeval päikesega võidu särada.
Pühapäeval tuleb ilus ilm.

8 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Aaaa, tuttav lugu:) Väga ilus! Eriti see värv.

Nodsu ütles ...

Üks minu lemmikvärvidest :). Väga kena! Ja tundub nii soe ja pehme...

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Väga vau!!!!!

Eve Piibeleht ütles ...

Ilus :D

Hiline ütles ...

Roosa on minu kõige vähemmeeldivam värv, kui siis ainult lillakad külmad toonid. Aga maitse üle ei vaielda, heale inimesele teed rõõmuga ükskõik mis värvi, peaasi, et saajale meeldib :)))
Aga ma olen peamiselt ühe eksemplari tegija, 4-5 a. tagasi juba ühe sellise tegin, aga seekord pidin selle seljatüki lõiget internetist otsima :D

Köögikata ütles ...

Jaa, see on ilus. Õnnelik on see ema, kes selle selga saab. :o)
Aga huvitav asi see käsitöö - ühed tööjuhised, aga igal tegijal tuleb tulemus teisest erinev.

Hiline ütles ...

Ei ole ühised tööjuhised, vaid eeskujuks olev näidis. Kunagi (kui tegin esimest)vaatasin küll tööjuhist, aga selle tulemus erines natuke mulle meeldinud kampsikust ja tegin nats teise lõikega kootud seljatüki. Aga tulemus oleneb ka lõngast, see tehtud Madam Tricote Angora lõngast (100g -500m)

Helve ütles ...

võrratu! mulle meeldivad kõik värvid.