laupäev, 14. mai 2011

Lihtsalt laupäev

Ubaleht (Menyanthes trifoliata) oma esimesed õied avanud.
Muhedikule lubatud, ja vist ka endale, kõõluslehte pean jõele "püüdma" paaditama, sest kümnekonnast talipunga mugulakesest võrsunud taimekest läks "aiataha" - talve kenasti üleelanud ahvenad pistsid need idanenud mugulakesed nahka ja need, keda ma sokutasin ubalehtede vahele, ka kadunud - Vareseisand arvas, et talle kaeti laud spaasse :))) Aga ei hullu, kui üldse miskit meie jões külluses, siis kõõluslehte ja luigelille (paistab ka minu tiigis tärkab neid hulgim)

Aga ma sõnastasin nats endale pandud kohustuse tingimused valesti - oleks pidanud end ähvardama, et kui mustikamaa ja kivisillutis ei saa valmis, pean karistuseks eurovisiooni vaatama. Oleksin siis vast natuke usinam olnud.

5 kommentaari:

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Oi, minul läks ka täna esimene ubalehe õieke lahti!!! Mõtlesin ka just pilti panna ...

Hiline ütles ...

Pane aga pane oma ubalehe pilt ka, Sa saad ju lähemalt pildistada. Tal küll pisikesed õied, aga makrovõttes väga ilusad. Minul rohkem nagu udukogu :) Deialt saadu, kes kaldale ligemal veel ei õitse.

MUHEDIK ütles ...

Meil ka lihtsalt laupäev, aga pisut ebatavaline, sajab kolmandat päeva ja õue ei saa.

Jajaa, Muhedikul nüüd varsti kõiksugusemaid lehti ja varsi ja kõõluseid vaja:), aga mul polegi ubalehte:(

Hiline ütles ...

Mina ka ei saa õue - sajab ja sajab :)
No eks ma siis varu neid kaldapool kasvavaid ja veepinnataimi hulgim, eks mullegi vaja, sama häda, mis teie tiigilgi - praegu liiga palju päikest ja kaldavesi taimedeta. Neid hea liigvohamisest ohjata.

Tsiil ütles ...

Ubalehega on mul 1 armas lugu, leidsin ta kodukandist jõe äärest ja läksin oma bioloogiaõpetajale näitama, see lill tundus nii eksootiline ja erinev. Tema nimi jäigi mulle aastakümneteks meelde.

Tal on tõesti väga ilus õis.