reede, 19. september 2008

Siidireis

Ma olin täna hea laps, istusin ilusti auto tagaistmel ja ei virisenud, Baunhofis läksin aiandusosast suure kaarega mööda, noh, mitte väga suure kaarega, krookuste pakk hakkas näppu, aga need ju tillukesed sibulakesed, pole teisi õieti ollagi ja ei lähe arvesse. Pidin ju natuke ringi vaatama kuniks mees mingeid kruve otsis.
Ja tasuks siis vaba voli valida Skizzes mida aga hing ihkas. Selle pärast ma end ju sõidule kaasa sokutasingi.
"Kleepisin" end värvide riiuli ligi ja arutasin - ei või jaa.
SilkArt värvid, valikus kogu palett! Sõbranna sõnul väga hea värv ja...
Ei.
Kindlasti siis kui ma oma ruumid saan ja seal võin auruga tossutada palju aga tahan. Pole neil triigitavatelgi häda midagi.
Pintslid, silmad vajusid fookusest välja! Uh, minu unistuste valik!
Ei.
Kindlasti siis kui sõbrannade kingitused kohale jõuavad ja pintslid osutuvad sooblikarvadest tehtuteks, neid ei raatsiks kasutada, tahavad rohkem hooldamist ja pealegi mu mees ei tee pintslitel mingit vahet, peaasi, et oleks millega õlitada-puhastada-värvida, hiljem küll mainib, et oleks pidanud ehituspoest ostma, nood on paremad.
Siid, mitmes laiuses ja tiheduses ja...
Jaa.
Ühte-teist-kolmandat ja veel natuke peale.
Samal ajal jõudis ka mees poodi ja küsis, et mis ma sellise kangahunnikuga teen, et kas sellest saab ka mõni seinapannoo, noh, tema tuba ju, saab kindlasti ja võtsin siis veel. 3,5m, värve ka kümmekond purki ja kontuurvärve ja väikseid pintsleid pole ka kunagi palju, isegi fantoompliiatseid oli. Mul pole kunagi midagi mehe soovide vastu. Andmisrõõm pidi olema parim rõõm ja vist mees arvab sama - arvet tasudes küll ei saanud aru, et kurvastaks.

Siin siis minu tänane "saak". Krookused juba mulda tipitud. Sügis ju :)
















Lisan ka ühe lingi, kus õpetadakse kuidas teha kingikarpi , vast läheb kellelegi vaja

4 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Osssa jessssas! Ma sõnatu :)
:(, :S,:P, :P

elfriide tramm ütles ...

oi pagan, ma unustasin krookused!
ma käisin ka ehituspoes... noh, paar rulli maalriteipi oli vaja ja uksevärvi. need ma sain muidugi ka. aga 3 sorti ilusaid tulbisibulaid ikka ka :D. a vat krookused ma täitsa unustasin....

a lugemine oli küll muhe :)))

Hiline ütles ...

See beežikam (pealtpoolt teine), issand, olin juba unustanud kui mõnus materjal krepp on, käin ise ka seda pidevalt silitamas, mul täitsa vedas, vanasti oli 14mm krepp ikka suur defitsiit, üks mõnusamaid materjale, mis mu näppu üldse kunagi sattunud, raske, pehmelt voogav ja elav ning siidisest siidisema pehmusega, nahka hellitav, jahe ja soe üheaegselt.
Nüüd nuputan, mida sellest teha, ma loll võtsin ainult 2 m, tahan tuunikat.
Teiste kohta võib õelda, et on jah ka siidist.

elfriide tramm ütles ...

tuleb vist teine 2 m juurde võtta :)
ja noh.. natuke võib ju pannood ka sellest teha ;)