reede, 10. oktoober 2008

Esimene "kõrreline"... ja teine ka


Inspireeritud Kadaka sügisesest aiast.

Just sai valmis ja pildistatud välguga, mis kahjuks erksamad kollased-pruunid "nahka pistnud"
Muhediku õpetuse järgi, natuke endapäraselt kohendades, vett ja soola ei kasutanud ja lasin tal endal kuivada.


See on täpselt "retsepti" järgi tehtud - veega pritsitud ja soolatud. Tehtud tühjenevate värvipurkide põhjajääkidest, sellepärast ongi nii tugevad toonid.


Ja siin siis esimene sall päevavalguses.

Pean jälle Tartu reisi ette võtma, värvid hakkavad otsa saama.

12 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Väga ilusad värvid, praegu on mu aed just niisugune. Palju okaspuude jm rohelist, sekka muid toone ka. Mina kasutasin vett just selleks, et hajutada neid teravamaid piirjooni - ruute. Aga praegu vaatan, et ka nii on hea.
Oleks ma sama ruttu need Sinu tehnikad omandaks.

Köögikata ütles ...

Ahhh, pärlid pärlite otsa. :o))

elfriide tramm ütles ...

ilus!

MUHEDIK ütles ...

Ja kumb variant Sulle endale rohkem meeldib?

Hiline ütles ...

Ausalt öeldes pole ma veel kummagiga rahul.
Vot tänane töö juba küll pani vaimustusest kilkama - Sinu meetodi järgi tehtud :)))

Kadakas ütles ...

Ohoh, vaat kust inspiratsioon tuleb :) Ma ise võin oma inspiratsiooniallikat vahtida ühest otsast või teisest, kohviga või ilma, aga loomingulist kutset ei tule küll kusagilt. Eks jõuludeni ole aega kah veel...

Hiline ütles ...

Sul on väga ilus aed, ka sügisel aga millegipärast ei taha Sa seda meile nii väga näidata (nali muidugi), kõiki pilte ei anna suuremaks teha. Tõmbasin siis ühe Su piltidest enda arvutisse, et uurida, mis taimega tegu, tegin natuke heledamaks ja taeva päralt - mu salli värvid jäävad selle vaatega võrreldes kahvatuks.
Aga ole hea, ütle, mis puhmas see paremal heleroheliste lehtedega on?
Kui Sul midagi selle vastu pole, siis panen natuke heledamaks tehtud pildi oma blogisse salli alla :)

elfriide tramm ütles ...

mde, just see tugevate värvidega meeldib mulle vist kõige rohkem. a ma siuke värvilemb ka :)

Kadakas ütles ...

Võib panna küll salli alla, siis ma saan aru ka, millise pildi paremast nurgast jutt käib :)
Oletan, et pidasid seda kõrrelistefotot silmas, siis paremal taga on salveipuhmaste uued suvised võrsed. Peale esimest õitsemist vajusid suurte padudega osad varred maha, lõikasin need ära, mille peale kasvatas puhmas uued rohelised võrsed, mis praegu õitsevad.

Kadakas ütles ...

Sellel fotol all paremal suurte lehtedega puhmas on siidaskleepias, üleval ehk taga on kõige parempoolsem valge muskus-kassinaeris.

Hiline ütles ...

Ahah, siis arvasin täppi ja ega ma tema eestikeelset nime ka teadnud.

Ega kevadel siidaskleepiase juuremugulakest ole anda?
No ei ole õnnestunud seemnest kasvatada, aga ümbruskonnas ei ole kahjuks kellelgi.

Kadakas ütles ...

On ikka - ta ajab juurevõsusid laiali, õnneks parasjagu mõõdukalt.
Ainus mure on, et minul pole ta mitu aastat veel õiteni jõudnud, sul Lõuna-eestis ehk on lootust rohkem. Ega ma muidugi päris lootust kaotanud veel pole.