kolmapäev, 18. veebruar 2009

Viimane veevalajate päev

Homme saab siis meie aeg täis.
Olen läbi aegade olnud "ööloom", see aeg on minu tegemiste aeg, ma olen kogu aeg vajanud, ka kõige kallimate inimestega, aega distantseerumiseks. Nii ka täna.
Sai palju nähtud ja kuuldud, paras aeg nüüd tekkinud küsimustele vastused leida, kuigi need vastused ei muuda miskit, aga selline ma juba olen ja seni kuni mingi ajusopp tegeleb oma ülesandega, võin pühendada aega endale.
Igatahes pressisin end väevõimuga suure arvuti taha ja las teised siis vahivad, salvestavad, vaatavad, kuulavad, mis aga endale soovivad. Olen nende käsutusse andnud kõik videod ja pildid, 4 karpi DVD ja CD toorikuid ja tehnika, sellise koosseisuga me enam ju kunagi ei kohtu - veevalajate aeg on siis nüüd läbi, mitmes mõttes.
Hommikul on siis lehvitamise aeg.

Ja minu magamise aeg. Kui lahkuvad mu kokad, koristajad ja nõudepesijad, siis on karta, et tükk aega peame läbi ajama puljongi ja kuivikutega, ega lihtne ole liigseid kaloreid maha võtta ja mu loodrielu võõrutusnähud kestavad ka ikka pikka aega :)

Natuke siis ka meie tegemisi.
Nagu alati, ikka ja jälle pikk loeng kompositsioonist, et võin küll oma stiili hoida, aga jumala päralt ei tohiks ma oma 260 aasta vanuse mantliga ringi lehvida (ausõna, enam ei lehvi :D) ja et ka perspektiiv olevat paigast nihkunud jne, aga halastati ja pandi 5
Selle viie sain mitte lubaduse eest oma karusnahkse äärega mantoo lõpetamise eest, vaid aiapäeviku tagakaane eest:)

Eks siis mina ka panin värvipurgid lauale, siidisallid-rätid pihku ja teemaks "Kevad"
Üks neist on minu tehtud, ja nagu ikka...






... natuke liiga varajane kevad, lund sadas :)

2 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Alati on kurb lugeda lahkumistest, minu meelest on saatmine kohutav tegevus ja seepärast ei tee ma seda kunagi, saabujatel vastas käin küll.
Aga seda enam jäävad mällu need ilusad koosveedetud päevad- ja ära ütle iialgi, et enam kunagi... kui mitte täpselt samas situatsioonis ja hetkedes, siis kokkusaamise võimalusi tuleb küll ja veel.

Kompositsioon ja teostus on tõega suurepärased, rohkem kui viit väärt. Kas seda krakleelakki kasutasid kõige viimase kihina või kuskil vahepeal.
:DDD mul oli ka uhke kompositsioon kavas, aga:(((( ma ei tea, kas alustasin liiga hoolikalt, s.t. liiga aegalselt või oli liimi liiga palju või oli käsi liiga raske- esimene asjandus venis ja kortsus nii, et sain teda mahavõttes känkra paberkrohvi:))), siis mõtlesin, et proovin veidi väiksemate tükkidega. Aga küll ma selle decoupage´i ära õpin. Kui see siidimaali algus ka nii raske on....:(((

Sallid on vahvad!!

Köögikata ütles ...

Tõesti kevadised sallid. Ja aiapäeviku kaas on ka uhke.