esmaspäev, 22. märts 2010

Miks minuga?

Köögikata kommentaari peale jäin mõtlema, et mis need minuga juhtunud on - fantaasiavili tavalisusest või ikkagi miskit erinevat?
Küsisin mehelt, ta ikkagi minust pikem, vanem ja targem.
Selle küsimise peale ajas mees silmad imestusest suureks - et milleks hakata pikalt-laialt arutama, mingu ma vaadaku lumme tehtud rada kompostikonteinerini.
Muidugi läksin vaatama, lumme tallatud rada nagu rada ikka, 11 kõvaks tambitud jalajäljeauku ja minu 4 eilset möödaastumise auku, jäin vaatama kuidas haned püüdsid end pesta hanemaja seina ääres sulanud maase tehtud nokaaukudesse kogunenud veega. Hmh, rada nagu lumerada ikka, ei mingit vastust minu küsimusele.
Aga nagu selgus, olevat see kõige ilmekam näide - kui kuu jooksul läbisid kõik, mees, meie vanim, koerad-kassid ja isegi varesed (mees viis neile kõhurõõmuks kalarookimise jääkidest tükeldatud pipstükke kompostrikaanele) selle raja jälg-jäljes, mitte kellegi jälg ei olnud astututud puutumata lumevaipa, peale minu muidugi, sest mina , vastupidi enamusele, kes läbivad selle maa ainult ühel eesmärgil (viia jäätmeid, käia niisama nuuskimas või toidu järel), mina aga astuvat kõrvale, sest tegelevat mitme asjaga korraga.

Sain targemaks? Tuhkagi! Ma ju astusin eile täpselt berna jälgi mööda ja ainsa eesmärgiga, et...
Ikkagi ei tea miks.

3 kommentaari:

Köögikata ütles ...

:oDDDD
Ja kas postituse kuupäev ka juhtus või läks nimme märtsikuusse?

Tegelikult, kui nüüd aus olla, siis mina olen ka selline, et teen sadat asja korraga ja keeran siis pooled nässu. Aga ma ei oska seda kõike mõnusalt humoorikalt teistele esitada. Vot selles osas oled Sina eriliselt eriline. :o)

Hiline ütles ...

No nagu ikka :DDD Ma leidsin selle oma postitusi sortides ja imestasin, miks olen drafti salvestanud, sorry, kuupäev jäi muutmata, ega poleks Su kommentaarigi leidnud, aga mul tulevad kommentaarid kõik postkasti. Tegelikult on mul seal draftis rohkem avaldamata kirjutisi kui avaldatud, lisaks veel suur hulk internetist kogutud staffi :)
A´kuidas Sina selle postitusele sattusid?

Köögikata ütles ...

Noh, mulle tuli follow listi, et oled hiljuti selle postitanud, aga kui Su blogile klikkasin, siis polnud. Läksin siis tagasi listi ja klikkasin sealt postituse pealkirjale. :o)