laupäev, 8. mai 2010

Äike

Pool päeva tiirutas äikesepilv ähvardades mürina ja välguga mu tegemisi, aga ju hakkas hale - enne ei avanud vihmakraane kui planeeritud maasikate kõrgpeenar sai natuke parendatud, mulda juurde veetud ja kuumaasikad tagasi istutatud. Aga vot pilti ei lasnudki teha, vett tuli nagu oleks suur vann vett kummuli keeratud.
Tulbidki ehmatasid oma õied kinni.

Aga muudest tegemistest siis niipalju, et ega need meie poed on täitsa vaestemaja. Vaja oli kaks kergkruusa plokki, täpselt selline nagu vaja poodides olemas - aga üksainus näidis, kui tahad kahte osta, pead tellima terve aluse :)
Ja egas muud kui tuleb siis endal teha.
Üks siis nädalaks juba kivistumas

ja senitehtu siis võib vabalt kass oma voodiks kasutada

Rohkem momendil teha ei saa, sest ei jõuaks muidu alusele tassida. Kahe nädala võrra nihkub tegemine küll edasi, aga egas tegemist jätkub selletagi.
Haneaed nihutati ka natuke edasi, nii et sain tagahoovi pea 5m jagu pikemaks ja miskit ju saab sinna ka... Oeh, mul jälle mullapõud!

4 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Meil ka möllas äike 2 tundi ja segas väga olulise töö ära.

MUHEDIK ütles ...

Tegelikult tahtsin kirjutada hoopis rohkem, aga viimase kärgatusega kadus meil eile ka elekter.
Millist kivitööd Sa veel teinud pole? Veidi aeganõudev ju on, aga sedasi võib ju ka maja valmis ehitada:)Sulle oleks vist paslik kinkida ka tellisepõletuse ahi. Ja mis imelised ajud Sul on, et võtta ette ise kergploki tegu? Superinimene!

Hiline ütles ...

Ei mina seda põletusahju taha, mul poleks püsivust oodata, millal seal miski "valmib". Keraamika (põletatud tellised ka, aga mitte käsitöötellised) küll meeldibväga kuid pole kunagi eriti tahtmist olnud ise sellega tegelda.
Aga see kergploki valamine - janu ajab ju ka härja kaevu, mul on ju vaja monoliitset alust ja sellise mõõtmega betoonplokki (neid oli poes küll) ma lihtsalt ei jõua tõsta.

Tsiil ütles ...

Hiline, sa oled oma blogipäist muutnud! ilus!

vinged aednikud!