teisipäev, 7. detsember 2010

Palju õnne, Thela!

Ja kõike seda, mida need "Neli Teed" (meest) laulavad, soovin ka mina - et poleks midagi, mis kurvaks teeks, tulgu, mis tuleb :)
(Sorry, et nooremaid mehi polnud võtta :DDD)

6 kommentaari:

Mariihen ütles ...

Palju, palju õnne minu poolt ka!

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Ja minu poolt ka palju-palju õnne!

Häbi, Hiline! ;P Kas siis mehed ilmast otsas?!
:D

Hiline ütles ...

No ausõna ei leidnud, kes kõigele lisaks oleksid noored ja laulaksid sünnipäeva laulu. Vist masu mõju :DDDDDD

Köögikata ütles ...

Minugi poolt veel õnne, seda ole kunagi liiga palju!

Aga Hiline, kas see ilus reljeefne roosipilt on jälle Sinu enda tehtud? Imeline!

Eve Piibeleht ütles ...

Aitäh-aitäh. Mul nii hea meel, et mul kallid aalujad olemas on :D. Ja mis neil meestel häda oli, nii vana ka ma ka veel pole, et noorukesi vaadata :DDDD
Ja roosid olid imeimeimelised.

Hiline ütles ...

Imeline pilt jah,
aga no nii andekas ma ikka ei ole küll :)
See ukrainlanna (elab Jaltas) Ludmilla Skripchenko tehtud pilt.
Nii et õpetaja ja juhendaja mul hea, aga mina olen "kak ob stenku gorox" ja "edusamme" arvestades saan vast paari tulevase elu jooksul ligilähedale :))))

Lähiajal teen temast ja tema loomingust postituse.