reede, 21. jaanuar 2011

Mul on kõhna - Carl Orff -- O Fortuna on eesti keeles :)))


Imeline leid jutuubist.

Olles muusika laadimisest arvutisse juba peast täitsa soe (mul ju need suured paksud kõrvaklapid ka tunde ja tunde peas), mõtlesin teha puhkepausi ja otsida, kas jutuubis CarminaBurana (mille arvutisse tõmbamist just lõpetasin) balletist ka mõni video on ja voila!!! Leidsin midagi hoopis toredamat :)
Ja mina veel imestasin kui Mgladbachis CB peaproovi vaatamas käisin (mu noorem tantsis balletitrupis) , et ei tea, kas peast segi või tõesti sakslased pursivad laulda
O Fortunat eesti keeles :DDD
Tuleb välja, et ma polnud ainus "kreizi" kes ladinakeelset laulu eesti keeles kuuleb :)

Igatahes aitäh autorile vaimuka nalja eest!!!

7 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Päris hea :D.
Ma vist kuulangi netist nii vähe muusikat, et mulle kõrvaklapid lihtsalt ei meeldi...vastik on olla nendega.

MUHEDIK ütles ...

Ma peitsin kõrvaklapid päris ära. Arvuti juures eelistan kirjutamist, isegi skypes:)

A Su kirjutist oli jube mõnus lugeda, Sa oleksid pidanud sellest sõnausest osa võtma. Päris tõsiselt. Meil on peres tekkinud kogemata kirjutatud vigastest sõnadest päris käibesõnad (küüslauk-küüslik)jpt:D

kreizid kaunistavad seda igavat maailma!

Hiline ütles ...

Jajah, kirjavigu tuleb ikka robinal ja ega pole mõtet süüdistada kulunud klaverit (ainsad tähed, mida näha, on z ja q), magamata ööd ega mitme asjaga korraga tegelemist.
Ma sain õhtust siiani oma 300 lugu kuulatud, nendest 40 arvutisse laetud ja tagatippu ka oma aia pojengid ja iirised slaidividiod Claidermanni klaverdamise saatel valmis :)
Vau! kui tubli ma olen :DDD
Aga te kaotate palju kui ei kuula seda lugu, point just "laulusõnades" Nuh, ma kuulasin ikka 8 koori O Fortuna esituse, igal rahvusel oma aktsent, aga mitte nii selge "hääldusega" nagu selle koori esituses (ei tea kas ka sakslased?) :)

Eve Piibeleht ütles ...

üksi kodus saab kõlaritest ka kuulata ja päris valjusti :D

Köögikata ütles ...

Hehee :o)
Aga mul on klahvidel tähepildid peal ja isegi vist suuri sodisid all ei ole, aga kiiruga klõbistades ei vajuta vist piisavalt tugevasti. Eriti hullult on hakanud tähti vahele jääma just viimasel ajal. vahel sünnivad nii ikka väga lahedad uudissõnad. :o)

elfriide tramm ütles ...

ohissver, see oli päris andekas :D

Tsiil ütles ...

Nii tore lugu ja keel ! naersin mõnuga.