neljapäev, 10. aprill 2014

Ning eelmisele lisaks veel ühe ja teist

Kasse on üpris raske pilti saada, nad klaasiga raamis ja raske leida võttenurka mil ei teki valgusepeegeldust. Kuna minust pole joonistajat, siis mahaviksitud Boris Kasyanovi  imelised kassid, print,   akvarell ja õlipastell pliiatsid, et näeksid köögivalguses mitte eriti tagasihoidlikena ega pealetükkivatena, aga väga hästi tasakaalustavad ja sulandavad köögi 3-me valge ukse ja valge külmkapi  kogu ülejäänute köögis olevate värvidega. Minule omaselt tükin üritama kokku sobitada värve, mis pole küll eritikokkusobivad, aga mis mulle meeldivad ja sellepärast saidki need kassipildid tehtud ja erivärvi raamidesse raamituna seina.

Siin siis mõned salvrätistatud veinipudelid.
Vein ise on imelist värvi ja tehtud viirpuumarjadest meega.
Eelmisel aastal olid viirpuu marjad väga suured ja saak rohke ja kuna ka oma paari ruutmeetri suuruselt jõhvikakasvandusest sain üle ootuste kusagil 5-6 liitri jagu ning ka paar aastat tagasi istutatud pihlakad Titan ja Granatnaja andsid pea poolteist liitrit marju, siis saigi tehtud  paarkümmend purki minu lemmikkeedist, kahju ainult, et ei või süüa nii palju kui oleks soovi, on ju viirpu marjad tugevatoimelised ja rohkem süües võib tekkida südame rütmihäired.

Pea 700 g peenemat koeravillakedrust veel pesemata ja ootab oma saatust,  olen jõudnud ära kedrata vast pool kogutud villast ja sellest olen suurema osa juba ära andnud ja müünud, aga varsti ju jälle suur karvaajamine.
Muidugi ei ole unustanud ka ennast, tahtsin teha jämedamast lõngast vesti, kolmandik kootud, aga ei oska hästi lõdvalt kududa ning sellest saab vist rohkem külmailma-õueürp - juba praegu vaat et sama tihe, karvane ja paks nagu karvaomaniku kasukaski :)

6 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

no on alles toredad tegemised, kassipilt on mulle muidugi kõige südamelähedasem, kassifänn nagu ma olen aga seda omatehtud ilu Su kodus on palju ja see on nii armas, jaksu toimetamisel :)

Tii ütles ...

Nii tore, et siia blogisse jälle asja on! Kõik mis näha pakutakse on armas ja südamega tehtud. Ilusat kevade jätku ja ikka ootan uusi postitusi.

Nodsu ütles ...

Nii palju toredat ühes postituses! Veini värv on tõeliselt mõnus, nii puhas ja selge...
Valmiv vest tundub nii pehme, soe ja kutsuv, kuid mina ilmselt sellist asja kanda ei saaks, olen koerakarvadele allergiline. Emale kinkisin talvel koerakarvaga villased sokid, need olid ka nii "siidised" ja pehmed :).

MUHEDIK ütles ...

Näha, et varane ja ilus kevad on Sulle hästi mõjunud, kirjuta ja näita ikka oma ilusaid asju ja pajata tegemistest.

Köögikata ütles ...

Mmmmmmmmmm, nii mõnusad. Eriti kass ja lõngad-vest. Veinidest ma eriti ei hooli, aga sellise põneva retsepti mekiks ikka ära.

Futu ütles ...

Tõeline unistuste lõng! Milised värvid ja kui ühtlane. :)
Kas ketrad voki või kedervarrega?