teisipäev, 14. juuni 2011

Ilmajaam lubab: ...

reede võib kujuneda nädala ainsaks vihmata päevaks
Ei tea, kas siis hakkab ka meiekandis sadama???
Siiani pea piiskagi, need paari sekundi jooksul tulnud tibad aurustusid ka silmapilkselt.

4 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Ilmajaam küsib enne minu käest, mida peaks ütlema:DDD, meil on kõik täpselt nii ja veidi rohkemgi kui lubatakse

iirisesõber ütles ...

Ka meie peaaegu ilma vihmata.Eile 3 min sadas kergelt.Katuseräästast ei saanud ämbergi täis.
Endiselt vihmaootuses.

Tsiil ütles ...

Mul on neljapäevaks külalised kutsutud ja nädala alguses mõtlesin, et kui sajab, siis kuhu ma selle rahva panen?

Kuigi pole ka välistatud, et minu tellitud vihm sajab Tartu kohal alla just neljapäeval :D

Sellepärast ma seda ilmateadet eriti ei vaatagi, et kui vaatan, siis ei lähe täide ja vastupidi

deia ütles ...

ähh, ennegi nii olnud, et ilmajaam räägib selgest pilvitust taevast, samal ajal on mul akna taga paks veekardin - ja vastupidi :)

Aga meie siin pole ka eriti vett saanud - enamus kallati kõik Tallinna peale alla :(