reede, 3. juuni 2011

Virisen, halisen ja oigan

Tegel´t ega eriti oiata saagi

Halvad asjad käivad ikka hulgikaupa, aga et kõik pea korraga.... ausalt, liig, mis liig :(

Vähe veel sellest, et fotokas otsad andis, pole enam müügil ka seda digiseepi, millist ma endale tahtsin, isegi seda, mis ka võiks mulle meeldida, ega ka seda, mida võiks ka osta, aga ainsana on saadaval seal, kuskohast ma iialgi ei ostaks :(
Ja kui varemalt virisesin peale pikemat autosõitu, et olen loksutatud, mitte segatud, loksutatud ja raputatud, siis praegu on tunne...
noh, midagi sinnapoole, mida tunneks inimene, kes on teerulli alla jäänud, ja kellel on kogu aeg külm, ja kes ei saa naermisele lisaks ka köhida. Eile ei saanud ka köhida, sest siis veel köha polnud.
Ma sihuke traditsioone austav, isegi ribikontide murdmine iga paari aasta takka on muutumas traditsiooniks ja muidugi oli mul eile vaja poosetada ning külla sõitsin ilma end singi moodi sisse pakkimata.

Aga vaja oleks tiigivesi poole peale alandada ja istutada ämbris-kotis-vannis- kastis ja tiigis istutamist ootavad taimed. Lisaks leidsin veel ühe kasti - oi jeerum! noorperenaisele kingitud mägisibulate kollektsiooni!!! Neid vahvaid nupsukesi ei tahaks küll kivimüürile istutada, seal kaoksid nad teiste taimede varju, aga koht kuhu teeks neile kodu (ka mehe kaktusele), on hetkel poolelioleva töö materjali all hõivatud.

Ja veel tahaks hirmsasti magada.

5 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Jessas, Sind pole niigi olemas ja kui nüüd veel teerull kah:((
Mulle kunagi üks tark inimene ütles, et kui asjad on halvasti, siis ägisemine aitab küll:)
Ja kui ei jõua taimi istutada, võib neid ju ajutiselt potistada

Eve Piibeleht ütles ...

Mul kah juba nädal aega Inglismaalt hangitud importköha, väga vastik, esimese päeva pealaest jalatallani märjakssaamise tagajärg. Saagem terveks!

Tsiil ütles ...

Tartus käib see tõbi mööda lõputöö kirjutajaid, laps ponnistab läbi köha viimast lihvi.

Lugesin mägisibulate kohta, et keskajal istutati neid katusele - pidada kaitsma pikse eest :)
Kui sul mõni vaba katus ...

MUHEDIK ütles ...

ja need on ka jube päevakohased, trendivärk ikkagi:) Mätaskatused-idee missugune:)

Köögikata ütles ...

Ohhh, kiiret paranemist Sulle!

Ma jälle omadega ajahädas - loen siin takkajärgi nädala jagu postitusi ja sedagi aega napsan reisiks ettevalmistamisest. On ikka vägevad taimesaagid teil!

Loodan väga, et ma täna omale seda lõunaosariikide köha ei hangi.:oS