neljapäev, 2. juuni 2011

Käisin seal minagi, aga pilti ei saand midagi :(

Sest see kr......... fotokas andis siis lõpuks otsad!!! Ja seda just täna!
Ja ma hirmvihane - ei saagi näidata, mida imelist nägin ja ei saa kekata, keda kõike ma sealt imelisest kohast koju tõin.
Kastiga, kotiga ja koguni suure vanniga :)

Ha, ja mu mees on ka nüüd "kaktuseklubi" liige - seal Muhedike juures vahel ohtlik käia, mine tea kellele ja mida kaasa sokutadakse :DDD

Aitäh ilusa pealelõuna eest!

4 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

No mul ju ka mitu mannergu- ja vannitäit aaretejõe varandust ootel. Tänud on vastastikused.

MUHEDIK ütles ...

Mul ei ole täna küll eriti aega olnud taimede tuvastamiseks, aga kas see tillilehega taim ei võiks olla harilik vesisulg (Hottonia palustris). Kuna ma pole teda ise looduses kasvamas ega õitsemas näinud, on praegu raske paari varre põhjal öelda, kas on või ei ole, sest selliste lehtedega taimi on veel.

Hiline ütles ...

Harilik vesisulg vk.Турча болотная, see taim on mul akvaariumis olnud. Peamiselt ujub veepinnal juurdumata, harva madalamas vees ajab juured alla.
Aga seda pole ma nagu varem oma jõelgi tähele pannud, arvasin vees olevat tillitaolist vesikuuse või vesisule pähe ja üllatus oli suur kui avastasin, et see kinnitub mingi lihava varre külge. kahjuks see taim nii habras, et kogu taime täitsa võimatu veest isegi välja tõsta.
Otsisin ka (peamiselt vene teadmikes), aga seni tulutult, ainult ühel fotol olid sarnaste lehtedega pilt, aga juttu hoopis esiplaanil olevast teisest taimest.
Aga eks uurime edasi ja ma proovin jões kasvavatel silma nüüd peal hoida.

Tsiil ütles ...

Nii palju veetaimi! :D Ei jõua teile kuidagi järgi :) Vähemasti aiman, mis saatus mind võib tabada.
Kui kojukoju lähen, siis vaatan jõge hoopis uue pilguga!