teisipäev, 21. juuni 2011

Kuramuse vastik ilm

Päike tuleb välja ja mina lähen välja.
Siis hakkab sadama ja mina tuppa plagama.
Ja nii juba teist päeva järjest!

Aga Tsiil võiks ikka mulle ka oma meiliaadressi saata, et saaksin kohalejõudmiseks kordinaadid kirjutada :)

5 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Ei pole sel ilmal häda midagist. Ega me ise jõuakski neile istutatud puudele seda vett vedada, aga ta võiks vahetevahel õigetpidi toimida. Laseks kõigepealt ära istutada ja siis kastaks:) Nüüd jookseme kui vargad kahe vihma vahel ja vaatame kas ikka jõuab selle ühe maasse saada ja siis rutuga minema ja nii kohe mitu korda päevas.

Eve Piibeleht ütles ...

Eile ajas küll hinge täis, kui sadama hakkas just siis, kui mina koju jõudsin ja tahtsin istutama hakata. Täna hakkas kallama just siis, kui ma lõunaajast Hansaplandis hiilisin. Aga paistab, et nüüd läheb siinkandis selgemaks.

Köögikata ütles ...

Jah. aga ma suusin hambad risti ja niitsin ja niitsin...

Tsiil ütles ...

Mina kaevasin hekile maad ja uskumatu, et peale sellist vihma oli poolest labidast täiesti kuiv! Ploomipuu all. Ju siis tollel oli janu nii suur.

Ma saan aru küll, et jama kui vihm plaanid ... aga muidu mulle hoovihm hullult meeldib - tuleb, sajab ja läheb. Hüva rütmi tabamist :D

deia ütles ...

Ehhee - ilm siuke naljakas jah. Täna kastis mind nii märjaks, et ühtegi kuiva kohta polnud :D
Aga õhtuks vedas ikka kuivale, nii et mul õnnestus oma heinamaast jälle muru moodi asi teha :D