pühapäev, 4. mai 2008

Kivistoori


Mu mehel õnnestus ka puhkust veetva vanema "põngerja" põllule meelitada ammu silma hakanud kivi vaatama.
Vaadati see üle, kas saavad rammujõul hakkama,või vedada kohale tõstuk.
Mõnikord tasub natuke valetada ja ma pakkusin kivi kaaluks poole tonni ringi - et mis see siis kahel kangel mehel see autokärusse, noh, ükskõik kuidas, panna.



Peale mõningat arupidamist toodi abivahendid ja läks lahti... kivi kärule punnitamine.
























Lõpuks kivi kärul, mehed parajalt mullased ja higised - poiss pidi mullased pikad püksidki jalast ajama, et oma autosse saaks istuda...


Ka minu "neljajalgne sõber" ei vedanud alt - tõmbas selle üle tonni kaaluva kivimürakaga käru põllult, nii et mätas rullis.



Kilomeetri jagu tasast sõitu ja voila! Kivi kodus.

Kärult maas ja aega tal õues natuke harjuda kuni ma majaesise lillepeenra valmis saan ja kivile sobiva koha leian.
Vox femina vox Dei! Ehk maakeeli - Jumal tahab seda, mida nainegi ja mehed täidavad Jumala käsku.

2 kommentaari:

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Hea jutt!
Selle jumala jutuga olen ma 100 ja rohkemgi % nõus!
Ja vinge kivi!

Hiline ütles ...

Kivi on vinge jah, aga ma ei oska teda veel kuhugile sokutada. Igal pool tundub praegu ülearusena.