pühapäev, 10. juuli 2011

Avarus, piirid ja lemmikud

Eilsel lõunasse sõidul sõitsime kaarekese ka natuke ida poole, et korvata ütlemata võlg võõrustajalele ja endale, sest eelmise külastuse ajal jäi palju nägemata.
Täna olid siis "silmad" kaasas.

Avarus ja piirid

Pilte tegin palju, enamus vaateid, millest pilte tegin, Muhediku blogis juba nähtud, aga tänu pererahva lahkusele lubati ka "aiast välja" minna ja siia panin "aiatagustest" vaadetest, mis enamusele nägemata jäävad.
Minule muidugi põnev avastus - piirid maa ja taeva vahel. Tänu päikese asendile sain suurepärase seeria vaadetest, millest polnud enne aimugi ja mis oma uudsusega mind lausa võlusid.



Lemmikud (väike osa)

Kahjuks ei andnud kuidagi suuremaid pilte blogisse laadida ja väiksemal kaob see keldri sissekäigu saladuslik pimeduse-valguse mäng, millele oli sobilikuks lisandiks ka see pisike aiatraktor. Üks minu lemmikvaateid, millele see trakats andis kunstilise väärtuse :)

No kas pole ilus! No ei saanud jätta sellest õiest tegemast mitu võtet
Kahjuks tema naabrist läksid pildid untsu, ainsad võtted, mida oskasin untsu keerata, sest et ei saanud aru, mida mu tark aparaat piiksus :( Alles manuaali uurides sain aru, et oleksin pidanud vajutama makro nupule, et fotokas oleks saanud ise edasi teravust fokuseerida ja ka kaugemalt suumides makrovõte teha.

Pilti sain ka viimase ensata`V.Alfjorovi` õie

Imetlege seda ilusat austraallast! Minu lemmikvärvid ja ma võtsin ta pilti erinevatest külgedest, et saada erinevaid värvimuudatusi, mis kahjuks vähendatud piltidel välja ei paista.

Veel, uhkusega hääles, näidatud lemmikuid, kelle pilti saamisega oli väheke tegemist, segas nii ere päike kui ka allapoole rippuvad õied, aga midagi ju ikka näha neist imelistest liiliaõitest


Üldiselt meeldivad mulle karikakrad ikka seal, kuhu nad looduses ise end kasvama-õitsema sätivad, aga see kollasetooniline sobis kenasti just sinna kus ta kasvab, see koht nagu võimendas teme kahvatut ilu, ja sai ka mu lemmikuks.

No vihmaussid meeldivad ka :) Nad võivad vingerdada aias ükskõik kus, väljaarvatud lillepottides.

Aias juba on nii, et igal ajaperioodil õitsevad erinevad lilled, andes aiale eri ilmeid ja vaatajale erinevaid emotsioone. Dünaamiline üleminek ühelt "valitsejalt" teisele, et näha rohkem, peaks vaatama iga päev.

Kahjuks pole ma praegu eriti jutukas, aga ma südamest tänan selle aia loojaid ja hooldajaid, seda, et just eile oli mul võimalus sealt läbi käia. Ja tänu teile ning aiale oma "patareid" ääreni täita, seda oli just vaja, ja et ma sain end öösel pilte vaadates end uuesti laadida.
Aitäh!

4 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

No mul vajus mõnd kohta vaadates kohe suu lahti, isegi päris esimene võte oleks nagu kuskilt mujalt olnud:)

Väike parandus, Sa said pildile viimase I.ensata `V.Alfjorovi`, see üks pseudatake enam ei õitsenud.

Hiline ütles ...

No jah, ütlesin küll, et võibolla õnnestub teie aiast teha pilte, mis võib üllatada, eks teine vaatab asju ju ima nurga alt. Muidugi mulle oli teie aeda tagant vaadates ka suureks üllatuseks. Natuke isegi kahju, oleks tahtnud veel ja veel pilte teha, aga pidin ju minema sinna, kuhu edasi sõitsime ja väsisin ka natuke nii fotoka raskusest kui aias ringi käies.
Valisin Sulle saatmiseks poolesaja foto ringis, peamiselt vaated nii suures plaanis kui ka ligemalt (lilli oled ju niigi imetlenud :D)
Peangi vaatama, kuidas neid vähendamata saaks saata.

deia ütles ...

Muhedik - kes on see roosa kaunitar?

Aga see on tõsi, et läbi fotosilma võivad paljud asjad hoopis teistmoodi tunduda kui päriselus

MUHEDIK ütles ...

See on ka üks I.ensata, sordinimega on suur segadus, helistasin Aiasõbrale, ta sealt pärit, sest müüginimi osutus valeks, öeldi uus nimi, ka see on vale. Kui õnnestub tuvastada, siis ütlen.