pühapäev, 31. juuli 2011

Tagetesed ja mobiilne aiakaunistus :)



6 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

See alt neljas pilt hardalt üles vaatava kassikesega on vapustavalt vahva :)

Mariihen ütles ...

Vaatasin, et Thela on juba kiitnud seda alt neljandat pilti, aga ma teen seda ikka ka. Imearmas pilt!

Tiina ütles ...

Ma siis hoopis kiidaksin tageteseid - on ühed kenad ja korralikud lilled - õitsevad usinalt ning seisavad omal jalal ilma toeta püsti ühe koha peal.
Sel aastal mul vahelduseks suvelilledeks kõrged ja madalad lõvilõuad. Madalad on kohe päris madalad, nagu oleks arvutis pilt ülalt alla kokku surutud. Kõrged aga heidavad igal võimalikul juhul küljeli hoolimata sellest, et mitu korda on saanud latvasid ära murda.
Järgmisel aastal külvan jälle peiulilli!

Köögikata ütles ...

See mobiilne aiakaunistus on ikka parim. Mina vanasti tageteseid ei sallinud, ei teagi, miks. võib-olla selleprast, et minu lapsepõlves neid kõik aiad täis olid ja et nad haisesid ka. Aga kui ise uuesti aiandusega tegelema hakkasin, sai mõnega ikka tõrjetöid tehtud ja hakkasid meeldima. Aga tänavu mul neid tavalisi pole, millegipärast ei idanenud. Seevastu ahtalehisi ja kõrgeid on küll. :o)

MUHEDIK ütles ...

Selle skulptuuri neutraalne, aga ometi väga mitmetooniline värvus ja ilmed haakuvad suurepäraselt tageteste soojade toonidega. Suurepärane kooslus:D

Tsiil ütles ...

Ei saa kinni maksta ega järgi ka teha :D Vägagi graatsiline aiakaunistus.
Muhediku kommentaar ka 10sse :DD