pühapäev, 10. mai 2009

:)))

Mul veel üks sõnajalgade austaja :D - jooksin terve küla läbi, et kutsakest leida, aga see suli põõnas hoopis magusasti elupuu varjus keset sõnajalgu! Hea vähemalt, et mu tulbid talle ei meeldi

8 kommentaari:

isehakanud lillekasvataja ütles ...

No vau! See on juba ilus!
Mul on kah ühes lillepeenras mullaauk kassidele põõnutamiseks. Mis nendega ikka sõdida ja sinna miskit istutada.

deia ütles ...

osaa kus on tulbid! Mul tuleb vist siuke pilt laukudega. Sügisel ei saanud arugi, et neid nii palju maha sai pandud - nüüd igalt poolt laugud tulemas :D
Mul hea meel, et tagasi oled!!
Kui saladus pole, kuidas läks?

MUHEDIK ütles ...

Uhke pilt!!! Aga minu teeb kuidagi nukraks. Mulle tundub, et kui massiliselt hakkavad õitsema jõuliste värvidega tulbid, hakkab kevad läbi saama. Ja nii ongi, sest erinevad õrnad helerohelised hakkavadki kaduma. Ei teagi kohe, mis siis päral on, varasuvi või miskit säärast. Aga eks see ole ju ka ilus:)

Köögikata ütles ...

Ägedad tulbid jah! Mul hakkab majaotsa peenar ka juba natuke sedamoodi välja nägema, aga kevad veel küll läbi pole, puud alles õrnalt rohetavad. Seda sellepärast, et peenar otse lõunasse heleda seina ääres - muudel tulpidel pole veel sugugi õitsemisnägu peas. Aga üldiselt on mul tänavu vähe neid õitsejaid, enamus eelmisel aastal "tublilt" üles võetuid omab ainult ühte väikest lehekest. Enam ma seda viga ei tee ja ilmaasjata end ei vaeva ka.

Eve Piibeleht ütles ...

Meil pole tulbid veel alustanudki.

Hiline ütles ...

Vot see ongi nüüd selle eelmisel kevadel "korralik tulbikasvataja" olemise tagajärg :)))

Mul küll enamus kaufmannid, fosterid ja greigid juba õitsenud (või lõpetavad õitsemist), praegu enamuses varajased ja alles alustavad triumfid nind darvinid (neid mul kõige enam sorte), aga hiliseid jätkub ka pikaks ajaks, mõned lõpetavad oma õitsemise ales peale pojenge ja alles siis saab mul kevad läbi. Vahepeal tagasihoidlik "puhkepaus" siberlastega ja kui päevaliiliad lõpetavad, siis ongi suvi läbi. Mulle peale astrite ükski sügisene õitseja ei meeldi (mõni üksik õieke ainult aeda eksinud) ja kuna mu isekülvavad ja õitsevad madalad astrid surid kõik uutes peenardes välja (endine koht nüüd selle kivikuuri all),siis nii mul ongi pikk periood "surevat" aeda kuni lumesajuni.

Aga Deiale - ma praegu ei tea midagi, ma ei uuri kunagi mis või kuidas, las spetsid murravad selle üle pead, mina elan põhimõttel - mida ei tea, seda pole olemas :)

elfriide tramm ütles ...

jeerum, kui ilusad tulbid! ähh, minule meeldib... mida kirevam, jõulisem ja lopsakam, seda ilusam :)

kui eelmisel kevadel oli meil ca 10 esimest tulpi, siis nüüd, teisel aia-aastal on ca 50 tk :). huvitav, kas järgmiseks aastaks õnnestub ka viiekordistada :)

Liia käsitöö ütles ...

Nii palju ilusaid tulpe. Minu omad on sel aastal osaliselt väga nirud ja osad ei lähegi õitsema. Ei teagi, mis neil viga. Eriti ootasin, et Hollandist kingiks toodud tulbid näitavad end, aga vist ei miskit.
Kas sul tulbid traatkorvides, et rottide eest kaitsta?