teisipäev, 12. mai 2009

Kõrgpeenar ja muinasbriti sõdalane

Arvasin, et petaks laiskust ja teeks ka ehitusplokkidest. Selleks sai eile isegi linna vuratud.
Hmh, võta üht või viska teist - no mitte miskit ei leidnud laoplatsilt, mis minu aeda sobiks. Jälle põllale kivihunnikuid revideerima ja tänaseks siis niipalju valmis.
Alla hanemajast head-paremat ja peal tühjendatud kompostri sisu. Homme siis mulda ka ja nädal vajumist, enne kui miskit istutada ja külvata.

Kõrgpeenar siis Hilise moodi :)))
Äärekivid lähevad siis paika kui muld ka veetud.


Aga kivid tassis ja pani paika "muinasbriti sõdalane" - ausalt :)))
Vot seda tuunikakupongi (2,3x0,9m) värvides mul käed täitsa sinised. Kui triigitavad värvid ei tule kangalt maha, aga kätelt esimese pesuga, siis auruvärvidega vastupidi - värvitud kangale ei või tilkagi vett näidata, enne kui värv kinni aurutatud, aga sõrmed juba teist päeva sinised.
Põsk ka. Mees juba irvitab, et kas valmistun sõtta, et end siniseks võõpand.
Tegel´t muistsetel brittidel pea "lõikas" - mu nabrinna oleks mind vahtides teise ilma võinud minna ilma lahingutagi kui ma poleks hoiatanud, et ärgu vastu puuriita tormaku :)))
Kupong tahab veel aurutamist, selle värvid veel natu plassid.

Need (suur sall ja rätik) juba valmis aurutatud.

Rätt tahab veel natuke tuunimist, aga selle teen kui aega jääb, siis juba triigitavate värvidega


Haa, aga sel emadepäeval siis "saak" selline: akuga murukäärid - ikka bosse omad, ma selle firma suur fänn, sest nad teevad kõik oma tööriistad täpselt minu jaoks :). Ja ära iial ütle iial - mul nüüd aias uusasukateks 1 õunapuu, 3 maguskirssi, 4 ploomi, 20 elupuud tuulekoridori hekiks, 2 pojengi, 2 siberlast ja 4 astilbet :)

Aga täitsa läks meelest kekutada - aprilli lõpupoole tuli selline suur karbike Itaaliast

Ja paki sisu siis...

Tänu sõbrannadele mul siis selline varu - erinevaid salvrätte juba tublilt üle saja. Talvel tuleb siis usinasti raamatuid ennistada ja uuendada :)))

Suur-suur aitähh, Astra!!!

9 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Küll Sina ikka jõuad palju! Mul on juba mitmendat päeva selline uni, et kohe üleüldse ei tahaks end üles ajada. Lihtsalt sunnin end veidi liigutama.
Kõrgpeenar ju igavesti uhke, mis Sa sinna paned? Ja jube kui nad kõigi aedades päris ühesugused oleks.
Ja need siidivärgid veel uhkemad!

A see sinise värk:DDD Kas see on mingi nakkus või:) Mul mehel ka täna põsed ja isegi pealagi sinisetäpilised:DDDD Ma vist ei tohi enam lõunauinakut teha!:D

MUHEDIK ütles ...

A need salvrätid ehmatasid mu (vist kadedusest) täiesti virgeks:))) nii, et kui ma seda blogi päist silmitsema jäin... kas Sul on kutsikas?

Hiline ütles ...

Ei ole kutsikas, ikka see 82 kg kaaluv vanapreili, tal ju pool keret kaabitud augus, selle paistab nii tilluke :)))

A´kõrgpeenrasse ikka maasikad, eks natuke tilli, peterselli ja salatit ka. Sedasi hea kiire ja silmale kena hanemaja allapanu komposteerida. Mul veel 2 pooleks lõigatud raudvaati ka seda põhku-heina-hanes...a täis topitud ja nendesse lähevad arbuusid ja kurgid, järgmisel kevadel on mida lilledele panna. Muidu komposteerub paar aastat.

Köögikata ütles ...

Imevahva kõverik kõrgpeenar Sul! Siidikupongid muidugi ka.
Ja mis uhke kinginimekiri! Kas kõik kingiti koos istutamisega või pidid selle töö ise ära tegema?
Mina juba õige mitmes päev aina istutan ja istutan...aga pisitasa asi ikka edeneb ka. :o)

deia ütles ...

Sinu tublidusel pole ikka piire! Ma rabelen ja rabelen - aga ei jõua kuidagi edasi. Ikka ajab üks asi teist taga.
Järgmiseks nädalaks ka mul plaanitud kivivedu ja hosta peenra viimistlus - eks näis kas jõuab plaanidest kaugemale.

Hiline ütles ...

Mina ei plaani enam midagi, lihtsalt teen või ei tee. Peale eelmise aasta sunnitud tegevusetuse, mutisõja ja suurte padukate, mis uhas mul pooltel lillepeenardel mulla mutikäikudesse ja ka muruplats mitmes kohas lohku vajunud, näeb aed välja nagu peale pommitamist. Loengi praegu kahjusid üle.

Köögikata, ei minu mehed aias tegutse, aed on olnud läbi aegade ainult minu eralõbu, tänagi küsiti, et kas mul midagi muud targemat teha ei ole kui käru lõhkuda (kivide vedamisest tuli ratas alt) :DDD Isegi istikutele järele ei viitsi nad sõita, tellisin koju kulleriga, arved maksti küll nurisemata kinni :)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Väga sümpaatne kéorgpeenar!

elfriide tramm ütles ...

jaa, kõrgpeenar on ilus. ma oleks enda omagi paekivist ladunud, aga kuna ma seda ilma seguta nõus pole tegema eri põhjustel, siis ma oleks seda ilmselt terve suve teinud... nüüd sain kokkuvõttes ca kahe päevaga (üks jupp on veel teha, aga see ei lähe nii kähku, sest mullahunnik on ees ja tuleb enne sealt ära kühveldada :D. aga selle ma juba peaaegu otsustasin ära, et ma löön ta kunagi (kui aega rohkem) terrassilauaga üle, siis sobib paremini aeda, muidu on see fibolärakas nagu miski võõrkeha keset aeda.

ja see esimene kupong, see sinine - see on imekaunis!

need uusasukad...nunuh :))))). meil oli reisilt tulles vaja ka niisama huvi pärast tee peal kahest puukoolist läbi jalutada... nüüd on 15 uut puud-põõsast ja 2 mustikat vaja ära istutada :D

Liia käsitöö ütles ...

Keskmine rätt on nii ilusate värvidega, super!