laupäev, 11. oktoober 2008

... ja kolmas ka

Mul on väga-väga hea õpetaja olnud, suur tänu Muhedik! Võrratu ammendamatute võimalustega tehnika.




Vot nii, raamid lähevad nüüd pliidipuudeks!
Tegelikkuses see rätt natuke pastelsemates toonides, täna natuke liiga pime ilma välguta pildistada.

Olgu, nüüd küll viimane.
Noh, minu aia sügis siis kah - "Berhardiin hostapeenras" :)



Kasutatud ka kõrsi, aga ainult otstes, ülejäänud pind švammiga tupsutades ja soola ja veepritsmeid ja juuksefööni. Natuke üle poole tunni (koos pildistamisega ja köögipõranda pesuga)

7 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Palju Sul neid kuponge veel on? Saaks korraga sõna võtta:) Aga küll Sa oled tubli õpilane:)
Palun pane neid raame ka jõulupakki kui ise tõesti enam ei kasuta, ega neist suurt sooja saa:)

Hiline ütles ...

Niipeagi ei ühtegi, mul see 05-ne pongee otsas, paksemad kangad juba muudeks töödeks ära jaotatud. Praegu jandan ikka veel kontuurvärviga, enne tuleb vist talv kui mina oma sügise välmis saan :)

toompeale ütles ...

mõne inimese sügis on kohe eriliselt ilus!
oot-oot, kes ütles, et sügis ei meeldi, ise valmistab nii kauneid sügiseid! :)))

Hiline ütles ...

A ma ei vaata aknast välja :)))

elfriide tramm ütles ...

bernhardiin hostapeenras :))))

Köögikata ütles ...

Kusjuures ma vaatasin seda bernhardiinipilti ja imetlesin, et ka surnud hostalehtede puhmad võivad imekenad olla, kui nad õigele objektile taustaks on.
Aga tänase ilmaga võib isegi välja vaadata, saab inspiratsiooni küllaga. :o))

Liia käsitöö ütles ...

Lihtsalt võrratu! Arvasin, et seda kõrretehnikat proovima ei hakka, aga nüüd juba kahtlen. See rätik on üks ilusamaid, mis ma selles tehnikas tehtult näinud olen.
Mul olid samad mõtted, mis köögikatal, kui seda uut taustapilti nägin. Oma peenras nad küll ilusalt ei mõju!