laupäev, 4. oktoober 2008

"Suurtükk" platsi!


No nii, kui nüüd ka ei saa mutte teispoole vikerkaart saata, siis ausõna, ma sillutan kogu oma aia rohelise kiviga ja panen kunstlilledega potid!!!

12 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

No edu!!!! Tõeline raskekahurvägi:), :) , :)

Kiku ütles ...

Ou mai gad! Mida see tegelikult tegema hakkab?

MUHEDIK ütles ...

a mul tuli hea mõte. Kui Sa selle värginduse käikudesse tühjaks lased, tõmba igaks juhuks tuld ka, et kui hais ja gaas neid ei tapa, siis see kõva pauk peaks nad küll ära ehmatama:) Tuli mu mehevenna kurgipeenar meelde:D

Hiline ütles ...

See on süsihappegaas, värvitu lõhnatu, õhust raskem, vajub mutikäikudesse ja kes iganes neid käike pidi ringi sibavad, pidid rahulikult igavesele unele jääma. Pauku teha ei saa, aga kui reduktor vahelt ära võtta, siis vist koorib mullakihi küll pealt:)
Ma olen sel suvel surmani tüdinenud muttidega võitlemast, kõige pikem "mutirahu" vast paari nädala pikune. Nad on mul 4 pojengi ja 2 "prantslast" juba "haldjariiki" saatnud. Kuigi ega ma enam mingisse vahendisse ei usu, sel aastal on neid tohutult palju.

Köögikata ütles ...

Kõlab loogiliselt, ehk aitabki.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Appike! ja mina nutan oma ühte pojengi!!!
Naabrinaine kasutab pipart ja minul pole asi nii hull, piirdun püvilille ja punaser maltsaga

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

See vihmane sügis vist mõjus muttide sigimisele hästi, meil on neid ka kuidagi ebatavaliselt palju.
Aga kas sul kassid ei püüa neid?

toompeale ütles ...

tead, ma kujutasin ette, kuidas mutid juba paljalt selle kahuri nägemise peale aiast plehku panevad. kui mina mutt oleks, liduks küll, ja kaugele sibaks!

aitäh linkide eest! põõsaste sahinat kuuled? see on mu püss, mis peale nende linkide vaatamist põõsa suunas lendab! appikene! kui ma kolm kriipsu kivile suudan tõmmata, siis on see juba minupoolne eneseületus...

Hiline ütles ...

Selleaastasest mutisõjast peaks vist terve jutu kirjutama, minu 30.a. mutisõja kõige suurim lahing ja siiani kaotajapool mina :(
Ei ole miskit abi aastatega kogunenud kogemustest ega siiani kasutatud vahenditest.

Toompeale - tead küll seda ütlust, et kui vette ei astu, siis ujuma ka ei õpi. Sellel viimasel lingil on väga head pildid, kõik kriipsukesed detailselt näha, pole muud kui vaata pilti ja kopi kriipsukesed kivile. 3-4 harjutust ja saad edaspidi ise hakkama.
Minu deviis on, et kui ei proovi teha, siis ei saagi teada, et ei oska teha. Enne olen ikka päris kindel, et oskan :)))

Köögikata ütles ...

Kas sa klaverit oskad mängida?
Ei tea, pole kunagi proovinud.

Kust see pärit on, ei mäleta :o)

toompeale ütles ...

juba läksin põõsasse, kus see püss küll olla võib...
muuseas: vees olen palju käinud, ujuda ei oska.
klaverit olen ka mänginud - kästakse ära lõpetada, et nagunii ei oska :))))

Eve Piibeleht ütles ...

Mul sihuke ähmane lootus, et ehk sai kass muti kätte... esiteks on kassil nägu lõhki, kuigi muidu eunuhhina ta eriline kakukull pole. Teiseks pole paari viimase päeva jooksul uusi metroopeatusi juurde tulnud.