teisipäev, 7. oktoober 2008

Udu nagu piimakisell

ja niiskus poeb kontideni, brrr...
ning kuna mind sellesse paksu piimakisselisse uttu miski väevõimuga ei aja, otsustasin natuke kappides korda luua. Hmh... leidsin igavikulise tundmatut päritolu materjalist boamaopikkuse salli, no nagu ei mäletagi, et selline ka olemas. Kapikoristus jääb teiseks korraks. Otsustasin selle salli võtta värvikavandi proovilapiks.
Eile õhtul tehtud uue kavandi üks detail, siis sellises värvikominatsioonis

Värvid veel kohati kuivamata ja mu uus keedetud piirjoonevärv, mis siiski ei kõlba mukilegi, aga vähemalt nüüd tean, et prooviks ostetud õlivärviga toonida ei saa.

6 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Sügisese udu üle tasub ainult rõõmustada, kuu aja pärast on ikka veel suht soe. Aga praeguseks paistab meil juba küll ammu päike - niisama soe ja ilus nagu Su kavand.

Köögikata ütles ...

Imeilus jällegi. Aga see udu jah - ma pidin täna muru niitma no ja nii märg polnud muru mitte ühegi suure vihma ajal ega järel, kui ta täna oli. Ja varjulisemates kohtades püsis vesi õhtuni. Niitmine oli ikka väga vaevaline. Aga tehtud sain. :o)

Liia käsitöö ütles ...

Super head värvid, ehtsad sügisesed!
Tõatab tulla midagi väga ilusat!

elfriide tramm ütles ...

see sall/kavand mulle küll meeldib!

aga paks udu oli meilgi poole päevani. käisin hommikul selles hõljumis jooksmas, muidu oli küll võrratu - tõeline vaikus ümberringi.. aga wwpdzzhea, et nastikule peale ei astunud :)))

deia ütles ...

see sall on ikka väga ilus. Mul selline tunne, et sul varsti juba terve kapp neid salle täis - üks ilusam kui teine. Ma ikka jätkuvalt ootan, millal sa oma käsitööpoekese avad - ma siis regan ennast kohe püsikliendiks :D

Hiline ütles ...

Ei mingit käsitööpoodi! :) Eriti veel siin eestis.
Aga ega mul kodus rohkem neid olegi kui paar viimast, need tahavad veel värvikinnitust, ääred teha ja 2x pesu, ja mõned natuke untsus asjad, mis jäävadki viimistlemata, sest kasutan neid värviproovideks. Kiisusallid ka, millest üks läheb nooremale piigale jõulupakki, aga teine jääb mulle.