pühapäev, 26. oktoober 2008

Natuke fimot

Osinka foorumis oli juttu, et mis vahe on swirlil ja tsunamil. Olen teinud mõlemat, tsunamis tehtud paar jupikestki alles. Kuna mulle see tehnika ei meeldinud, siis arvasin, et ega küll küllale miskit tee, veeretasin tsunami helmed ja swirlisin nad üle.







Siin osa neist, kokku karbikese täis helmeid keedeks, ripatseid ja võtmehoidjaid.

3 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Köögikata oskab ainult kade-imetlevalt õhata jälle!

Köögikata ütles ...

Seda tsunamit ma ei katsetanudki, aga swirlimine (cernitiga) mul küll eriti juhendijärgne välja ei tulnud. Siiski sain vahvalt värvid segamini tänu selllele tordilõigupaigutusele, aitähh! Aga mismoodi sa helmeste auguprobleemid lahendad?

MUHEDIK ütles ...

Mingi rumba-tumba keel. Isegi hiina keeles tean 3 sõna, sellest siin ei saa mõhkagi aru.
Tulemusest küll. Väga hea, väga ilus. Smaragdroheline ja lilla on ka ühed mu lemmikutest. Kõik on ilus-mustrid, värviüleminekud, kujud. Tahaks kohe peos tunda, katsuda ja silitada. Imetlen alati kive ja ilusaid ehteid, aga miskipärast endale väga neid ümber ei riputa. Nii, et ära ahvatle:), kuigi mõte kuskil juba tiksub...:)