laupäev, 18. juuli 2009

Ahnus ajab käpukile :)

Just nimelt käpukile ja roomama veel ka :)))
Ja seda siis kasvumajas, mis mahutab maksimum 15 tomatitaime, aga nagu teate, idanes 5x5+1 külvatud seemnetest taimi 29 ja no mitte ei raatsinud ühtegi ära ka visata.
Tegelikult ühe ikka viskasin.
Ja nii mul siis 15 taime asemel kasvabki 28 taime.
Tänu sellekevadisele suurele salenemisele ma ikka kuidagi vingerdades mahtusin ka taimede tagant umbrohtu kitkuma ja mulda kobestama. Aga taeva päralt - mul ju kõik sordid ju suurte, noh ikka nende kõige suuremate, tomatitega ja nüüd kui kobarad kasvatavad ligi poolekiloseid, ei aitaks isegi kui veel 10 kg kaalust maha võtaks.
Egas muud kui korjasin juba roosaks muutunud "tomatipommid" ära ja käpukile taimede vahele. Midagi a´la Mirjami hommikvõimlemist või sedasi, sirutuste, kõverduste ja roomamistega. Tomatitele see vist väga meeldib, kuigi nad ei saa minult muud kui natuke tuhka, dolomiidijahu ja aegajalt kui juured kastmisega paistma hakkavad ka komposti, paneb neid kasvama vist minu akrobaatiliste harjutuste vaatamisel saadud hea tuju :)))
Igatahes et neil väga kitsaks ei läheks ja nad saagi raskuse all ellu jääksid, korjasin ka pisemad tomatikesed kobaratest ära - väga ahneks ka ikka ei tasu minna, võid kõigest ilma jääda.
Arbuusidele minu "etteasted" ei meeldi - üks neist vist ehmatas end surnuks kui ma ühel jalal balanseerides tomatitele toeks nööre sidusin ja teine täitsa huumorivaene sell, va kiduraks jäänud selles lõbusas seltskonnas, kasvatab ainult isasõisi.

2 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Minu tomatid alles õitsevad ja ei kavatsegi vist valmima hakata, sest panin sügisel väga hilja saadud liiliasibulad kasvuhoonesse, need õitsevad ja tomatid pirtsutavad:)

MUHEDIK ütles ...

Ajaa, liikumine on tervise ja ilu pant:)!