teisipäev, 21. juuli 2009

Palun andke mu varblased tagasi!

Ilma naljata.
Mul juba siiber neid kirsse korjata! Pealegi mul juba oma jagu käes, korjamata ongi varblaste omad.

Palun, kas või paar varblast, kes need neetud kirsid nahka pistaks!
Ja ei mingit mõnu kirsse korjata ka kui oled aastakümneid harjunud varblastega lahingut pidama, et kes ennem ja kes kui palju, saateks kõrvulukustav vidin ja polnud harv juhus kui mõni eriti julge istus isegi su käes oleva ämbrikese servale ja kugistas minu korjatud marju, julgedes isegi pahaselt sidistada kui mõne poolvalminud mammu ämbrist välja lennutas.

Ma tahan väga oma varblasi tagasi!

7 kommentaari:

deia ütles ...

Tule võta minu juurest. Saad igatsugu sulelisi ja värvulisi - paar rästast ja noort kuldnokka annan kaubapeale. Ja kui hästi räägid, annan pasknäärid ja varesed kah kotiga kaasa :DD. Linavästrikud ja pääsukesed jätan endale

Köögikata ütles ...

Ma otsin ka siit rannast mõned linnud Sulle kokku - ainult anna kirsse vastu! :o)
Aga...kuhu Su varblased siis said?

MUHEDIK ütles ...

A Sa kutsu kirsikorjajad. Mina annan igale külalisele pange kätte ja kõik puud on kenasti tühjaks korjatud. Pole siin maal mingit looderdamist:D Suve tulebki nii nautida, et kõigepealt tehakse pererahvale saslõkki ja siis puud puhtaks:)
Mul pole ka varblasi sel aastal eriti liikumas. Sellest on jube kahju, sest kevadel on nad ühed usinamad puude puhastajad igasugu sodist. Vot pääsukesed ei oska peale laulu midagi, sääsed ei taha kuidagi väheneda:S
Aga tänavu õpetavad harakad siin oma poegi ja mitte ükski pisike linnuke ei julge eriti oma nina kuskile pista:))))

deia ütles ...

Nu järelikult on kõik teie varblased minu aeda kogunenud. Just täna mõtlesin, kui neid vaatasin, et kustkohast neid küll niipalju siia saanud on. Täitsa mass - ausalt. Ja see sidin ja sädin - nagu turul oleks. Aga muidu on neid lahe jälgida jah. Vahepeal oli terve aed täis veel selliseid poollennuvõimelisi pisikesi ( varblased nad polnud - suti suuremad - pole suurem asi ornitoloog) Siis me neid päästsime koerte uudishimulike ninade ja hammaste eest. Tiivad olid veel nii nõrgad, et ei jõudnud üle võrkaia lennata - siis ripnesid seal küljes massidena. Seega, võite aga oma varblastele järgi tulla kui tahate.

Eve Piibeleht ütles ...

Meil kirsside punaseksminemiseni veel aega, üks väike puuke ka, ehk jätkub endale ka lindude kõrvalt midagi suhu pista.

Mari ütles ...

Mul on pakkuda harakaid ja üks hiiglaslik jänes, keda ma ühel varahommikul unise peaga känguruks pidasin:)

Hiline ütles ...

Vareseid ja harakaid veel on, isegi "peoharakaid" käristamas kuulda ja rähn kuldnokapuure disainima tulnud.
Aga vot sellist järsku linnukeste kadumist pole olnud, ei teagi põhjust, aga see vaikus nende sidinast ja tiibade lennusahinast on jube häiriv. Kas nägid ette neid pidevaid sadusid ja läksid kaugemale toiduotsingule või mis? Aga ka tihane, kes peaaegu üldse hoone katuse alt ei väljunud, sai vist oma toidu sealt kätte ja lennuruumi ka piisavalt, on ka kadunud.