laupäev, 11. juuli 2009

Täna alustasin...

...oma järjekordset "surematut suurprojekti" !!!
Arvate, et andsin tõotuse igal hommikul oma kohvikruus kohe peale tühjaksjoomist puhtaks pesta?
Ei, lasen aga edasi masinast kohe teise kohvilaari kruusi.
Nõudepesu massinat ka ei plaaninud osta.

Hoopis täna öösi paadiga jõel udu püüdes loksus paika visioon, kuidas ma oma aia kõige suurema häbinurga saaks kenamaks teha, mitte et mul see ainus häbikoht oleks, aga see siis see kõige-kõigem, millele juba aastaid, vaatamata ajuderagistamisele, pole rahuldavat lahendust leidnud - kuidas kuradipäralt ma oma laiskuse seisukohalt kõige mugavamal asukohal oleva prügikonteineri silme alt ära saaks, mis seadusega kaela määriti ja paprite järgi väiksem kui 240 l ka olla ei tohi.
Nüüd ma siis seaduskuuleks ja riigile ustava alamana TOODAN iga kuu prügi ettenähtud koguses, mida varem ratsionaalselt taaskasutades kogunes alles aastaga.
Aga see selleks, egas prügist juttu ju ole.

Materjali idee sain tänu mehele kui see õnnetu näoga tõi kotikese kasvuturvast, mille ma ära põlgasin ja ta kodurahu säilitamiseks oma ehituskoli taha ära peitis. Nähes mind nüüd selle turba üle rõõmustavat ja kuuldes, et kuhu plaan kasutada, on mul kindel sõna, et esmaspäeval vuratakse kombinaati ja tuuakse neljajalgse sõbraga see kõikse suurem kott kõikse tavalisemat turvast .

Teine hea asi - ma leidsin aiast mulda! Mhm, head 30 a. kuusehekialust okka-, ja mis seal salata, ka hekki alla topitud kõdunenud umbrohu ja lehtede mulda, 4 kärutäit juba! :)))

4 kommentaari:

deia ütles ...

ai ma ootan huviga, mis sealt tulema hakkab. Palun siis ikke kursis meid hoida

Köögikata ütles ...

Hmm, põnev jah. Ja see on ju imetore, et mulda ka leidsid.
Vareselugu ja video oli ka super. Mul kevadel üks linnuke (musträstast igatahes väiksem) istus tööl maja katusel antenni otsas ja tegi seda häält, mida muruniiduk teeb, kui mingi oks või nöör sinna õhupiludesse läheb (sihuke eriline kõrin) ja kui ma järgmisel päeval kääridega elupuuokstes klõpsatasin, tegi tema samasuguseid klõpsatusi. :oD Linnud on vahvad, kui nad just taimi üles ei tiri või valminud marju ära ei noki.

MUHEDIK ütles ...

Tahaks ka ikka teada, mis projektiga tegu on? Muidu ainult õrritad:)
Aga miks Su konteiner peab 240l olema, meil küll alla 100 ja ei mingeid probleeme.
Ja näed siis, küll on hea vahel lohakas olla, kui hekkide alla saab nii väärt värki peita ja siis avastada:) peaks ise ka midagi sinna tallele panema:)

elfriide tramm ütles ...

meil võib küll olla 140 (vist isegi 80l) konteiner. ja hajaastustuse tühjendamine kord kvartalis.

ma läksin lihtsama vastupanu teed - ehitasin prükgikastile aianurka aiaga ühesuguse aia ümber. seal sees siis prügikonteiner, kuumkomposter ja pakendikonteiner. mullakotid ka, kui vahel spetsmulda ostetud saab. mugav.