neljapäev, 9. juuli 2009

Mõista, mõista...

Sel kevadel saadud, ilusad võimsad taimed ja vot-vot õide puhkemas.
Aga kes mõistatab, mis astilbedega tegu? Õietiarvanule olen nõus auhinnaks kasvõi äsja valmis saanud ikea kasti kinkima :)))

9 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Ei pea miskit kinkima, aga õisiku kuju järgi võiks arvata, et tegu oleks nagu Professor van der Wielen´iga või Bergkristalliga? Kas Sul on nimed sassis?

Hiline ütles ...

Ei läinud mul miski sassi - nimelipikud kenasti juures :)

MUHEDIK ütles ...

Siis on mul tunne, et oled saanud või tellinud mingid eriti uhked erivärvilised sordid ja saanud nende asemel ühe neist kahest vanast sordist

Hiline ütles ...

Bingo! Aga kasti Sa ei saa - ei tahtnud ju :)))))
Tellisin jah nende thujadega ka 4 astilbet, arendsii Hyazinth (paistab õige olevat) ja aedastilbed Younique Lilac, Y Carmine, Y Silvery Pink.
Ei teagi nüüd, kas ka pojengidega miski jama, aga kollane võhumõõk Variegata on küll kollasekirju lehega.
Aga midagi erilist ikka - valged küll, aga paistavad olevat eri sordid :)Mul see aasta kohe hulgim üllatusi, sõnasid ära kui ütlesid, et neid tuleb veel :DDD

MUHEDIK ütles ...

No tellid Sa ka igasugu asju. Enne hõika oma soovid siin maha. Seda variegatat oleksin Sulle muidu andnud, ka ilma kastita:))) Olen ka muid Su taimepilte vaadanud ja pead vangutanud, osta tasub ikka seda, mida teistel pole jagada.

See Hyacinth on ikka väga sirelivärvi, ma sellist nüüd küll ei näe. Nad läksid mul põuaga enamasti hingusele, aga mul on olnud neid üle 60 sordi, ära tunnen ma nad küll

Hiline ütles ...

:))) Aga mul on see variegata juba paarkümmend aastat jõekaldal üsna purde ligidal. tekkis siis kui üks njufadest jõeäärt kalmusejuurtest "puhastas" ja neid kaldale tassis, sellel kohal nüüd igal suurvee ajal üks triibuliste lehtedega kollane võhumõõk õitsebki, ei kao ega paljune. Pole küll minu lill, aeda teda ei taha, aga tekkis huvi, et kui istutada aretatud variegata samadesse tingimustesse, et kas paljuneb? Nagunii olin nõus tellima, miks mitte siis ka võhumõõk. Noh, kiikse mul rohkem kui üks :)))
Ah, et sõnad jälle, arvad, et Hyazinth ei tule õiget lillat tooni? Eks ütlen siis nagu vastati, miks Purpurkenze hulga heledam, et viga olevat vaatamises, te lihtsalt ei oska õiget värvi vaadata :)
Minu lemmikhitt aiasõbralt aastast 2005!ja sai kohe lemmikuks :DDDDD
Kiiksude alla kuulub ka see, et ma ei küsi kunagi kellegi aiast midagi ja nüüd endaga pahuksis, et kibuvitsad kauplesin :( Kuigi suur osa mul aias teistelt saadud ja ise arvamusel, et jagatud taimed kasvavad paremini kui need, keda ei raatsinud anda.

Mari ütles ...

Ilus padrik on sul igatahes!

MUHEDIK ütles ...

Ega ma ka naljalt midagi küsi. Aga kui teinekord midagi head pakutakse, ära ka ei ütle. Elus olen saanud teiste aedadest igasugu põnevaid asju, mul on pikka aega tunne, et jagades saan seda rõõmu, mis kunagi saades, võimendada.

Hiline ütles ...

Ha, see padrik on kevadel tublisti vähemaks roogitud päevaliiliad, kes arvavad, et neile tehti vohamiseks ruumi - kui kuujagu tagasi need astilbed istutasin, oli veel ruumi maailm, aga see koht astilbedele ajutine.