pühapäev, 18. aprill 2010


Kõige tähtsam on ikka see, et meile on antud elu! Hea või halb - see sõltub juba igaühest endast.

Esimene nartsiss juba õie avanud ja ometi ka minu aeda tibab midagi taevast, see on nagu õnnistus, sest tuuleiilide poolt toodud tugev lehesadu tuju just eriti heaks ei teinud, kuigi kompensatsiooniks sai tuuleiil ka paraja vembuga hakkama - mehe hoolikalt kokkuriisutud saepuru, mida oli just kavas viia kasvumajja ilusate pakuketaste peale (see üks neist natuke praaki saetud), et nad lõhki ei kuivaks

ja kui mees kivikuuri kadus toomaks suurt kilekotti, tõstis pisike tornaadohakatis saepuruhunniku õhku ja paiskas aeda laiali. Võrratu pilt vaadata, kuidas mees hämmingus seisab, suur kilekott käes laperdamas, ja vaatab kohta, kus hetk tagasi oli suur saepuruhunnik :)))

6 kommentaari:

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Lahe pakk! Mis sellest saab?

Köögikata ütles ...

No see on teil vist asukoha viga hoopis - kui Sinuga ei juhtu, juhtub mehega. :oDDDD
Aga pakuketas on jah imeline. Ja seda nippi ma ei teadnudki, et saepuru aitab kuivamisel teda tervea püsida. Kaval.

MUHEDIK ütles ...

Hea, et mustas taevas päike end ilmutama hakkab!

Meil olid ka täna siin keeristormikesed ja tugev tuul:) ja ma kohe nautisin seda, kui mu hostapeenralt kribunad lehed õhku tõusid ja naabrite poole lendasid. Nuputasin just enne, mismoodi neid sealt kergkruusalt küll kätte peaks saama. Ei saa pühkida, ei ära imeda, aga näed ära lennata saavad küll, nagu oleks seda red bulli saanud:DDD

Hiline ütles ...

Ei see must taevas (täna oli pool päeva taevas must kui potipõhi) minu meeleolu mustaks tee, vahel täitsa hea natuke enesehaletsuses hapneda, aga iseloom juba selline, et kui miski muu ei aita, siis viskan või kollast värvi lakke, enne kui sõbrannad päris päikese taevas klantsima löövad :DDD nad on juba sellised natuke "halastamatud tüübid"
See pilt ikka lohutuseks Thelale ja Trummile :) Et natuke nutta on küll hea, aga siis "tõuse ja sära!!!" Halb tuju ei näri ainult hinge, vaid "sööb" ka keha, aga elu on hinnaliseim kingitus ja kahjuks elame niikaua, kuniks keha vastu peab.

Aga sellest pakust ei tee ma vist midagi, mul veel selliseid natuke korralikumalt saetud 4tk, millele siis tuulde läinud saepuru asemel turvas peale pandud.
Katma peab neid seepärast, et pikaldasel kuivamisel ei teki pragusid, kiirelt õhu käes läheksid kohe lõhki.

Selle kergkruusa pealt on hostalehti imehea riisuda selle kangikesega tellitava rehaga (muruluuaga)

elfriide tramm ütles ...

jah, selles on sul tuline õigus. selles, et kõige tähtsam, et meile elu on antud. :)

ja pilt on ülihea - kusjuures see on just minu moodi :))). ma samasugune - kui muu ei aita, siis kollane värv lakke. kusjuures ma olen ükskord joonistanud kollase markeriga aknaklaasi peale päikese :).

Köögikata ütles ...

A mina tegin hoopis roosa päikese lakke, roosad pilved ka. Ma eile unustasin selle päikese kohta kommi hoopis kirjutamata, ehkki see mulle kohe rõõmsalt silma kargas. No mis parata, tuulepea. :oD