laupäev, 24. aprill 2010

Pilk naabriaeda


Mitte just kõige õnnestunumad pildid, ilm täna hullem kui koerailm ja võimatu luua ka tervikvaadet sellest aiast. Pealegi see aed pidevalt muutub, ka praegu veel varakevadiselt pooleli ja lilledest lage. Iga kuu erinev ja igal aastal erinev. Detaile küll palju, aga eks igal asjal oma stoori ja tähendus, see on nagu võõra fotoalbumi sirvimine, mille vaatamine ei paku vaatajale suurt huvi, aga albumi omanikule hindamatu väärtus.

Mulle meeldib see aed, isegi väga, nagu ka inimesed, kes selle aia loonud. Ja mulle meeldib kuulata iga aeda lisatud uue "üürilise" lugu, elame ju samas aegruumis, äratundmisrõõmu palju, lisaks mõlemad oleme "kivihullud" :D

6 kommentaari:

Kiku ütles ...

Hästi lahe aed on ja noh mina ka kivihull! ;D

MUHEDIK ütles ...

Võrratud kivijõed ja -müürid. Kui kaugelt neid kokku tassitud on?
Ja kui puhas on see aed! Muidugi on kevadel ta lage, aga oskan ikka ette kujutada küll seal seda suvist lopsakust, mida kivid toetavad. Kas naarbrinna on kunstnik? Vaatan huviga ka neid puuelukaid, kes sinna suurepäraselt sobivad. Selline mõnus boheemlaslik kooslus, üks täiendab teist.

Hiline ütles ...

Tassitud neid nii mere äärest, korjatud kruusast kui ka kasutatud kõik need, mida kunagi majandi ajal (nüüd tema krundil) põlldudelt hunnikusse veeti. Mees jahimees ja "jahib" lisaks ka huvitavaid kive ning puuroikaid.
Nabrinna pensionil loomatohter, kaasasündinud kunstiandega ja virk ja visa tegija (annaks jumal mulle ka seda virkust ja visadust!).
Aed särab tõesti puhtusest, ta ikka südamega hobitab aias.
Muide, ta hoiab oma "kivijõgesid" umbrohupuhtad (ja muidu ka säravalt puhtad) keeva veega.
Eks kui tulete, käime sealt aiast ka läbi, ta ju künkajalamil 2 maja enne mind.

MUHEDIK ütles ...

See oleks küll super:) Ma juba mõtlesin küsida, et ei tea, kas üle aia lubatakse piiluda. Aed on tõesti muljetavaldav.

Tsiil ütles ...

Jah, see on küll midagi sellist, mida ei maksa kinni ega tee ka järele!
Kuuma veega umbrohutõrje on ka nutikas.

Slaidirida oli vahva jälgida. Hästi tehtud!

elfriide tramm ütles ...

ma võin kihla vedada, et su naabri aias ei ole männimetsa. ma täna hommikul okkaid kokku pühkides mõtlesin, et ma varsti vist loobun..... hetkel veel on, kuhu need okkad pühkida, aga kui ükskord kõik korras ja valmis on, siis peab need kärutäied kõik metsa alla tarima...ja iga jumala pragu on neid paksult täis... oehhh