kolmapäev, 21. aprill 2010

Roheline päev :)

Ilmataat andis täna oma parima, et saaksin teha, mida teha tahtsin ja ka seda, mida veel niipea polnud plaanis teha.
Parajalt soe päikest, tuul lõõtsus meeldivalt heki taga ja mulle peale ei puhunud ja peale tunnijagu "hommikvõimlemist" joostes mööda aeda otsimaks kohta, kuhu Muhedikudelt väljanoritud pojengid ja adoonised istutada, ei jäänud muud üle kui asuda täitma el.posti kõrval asuvat lohku. See oli küll juba ammu plaanis, aga kusagil kaugel tulevikus kui asun kaevama tiigikest ja juhtub mulda üle jääma.
Egas midagi, kui tahad tiigiauku saada, pead ju väärtusliku mulla teise kohta viima - on ju mullaülejääk? Käru küll tükkis haledate kriuksatustega teatama, et varsti võib otsad anda, aga töö tahab tegemist ja pisiremont mojus kärule vägagi kosutavaks.
Hea valik, auku pojengidele polegi vaja kaevata, mullakiht seal lohus paarkümmend sm, mis muud kui ajalehed murule peale ja uus kompostisegu paksult peale.
No jah - kui enne ei osanud kuhugile pojengidele vaba platsikest leida, siis nüüd saatuse tahtel mahub neid veel :) Aga, et Muhedik oma heldusest tegi vapustava pakkumise, midagi erilist ja mulle südamelähedast, siis lahenes ka see, et kuhu nad panna. ma pean ikka sagedamini kodunt väljatuulutama, et asjad paika loksuksid :DDD

Aga, et ilmataat oma helduses ka kastmise enda hooleks võttis ja ometi kord ka tiba soojema ja aiale kosutavama vihmakraani lahti keeras - muru pääses nagu halli loori alt, lõi rõõmsalt haljendama. See pani mind tubasele tegevusele.
Juba jupike aega tasaseks lihvitud taburetikesed ootasid inspiratsiooni




Ja täna lõi vist vihmasadu ka mõtte haljendama, tean, mis nende taburettidega teha :)

3 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Taimed inspireerivad ja annavad seda vahel kaduma kippuvat energiat kohe kapaga ja unistuste jaoks on aias alati kohad ootamas:)
Ma ka oleksin täna nagu tiivad selga saanud:)

Oh, mu vaesed taburetid ootavad samuti noorendamist-värskendamist, ehk jõuan suvel nendeni.

elfriide tramm ütles ...

oo, see kandiline on ju väga laheda kujuga!

adoonised??? hehee... mina õhkan seal nende adooniste juures juba mitmendat aastat ja teen mitutsorti vihjeid, aga nigu kurtidele räägiks ;)

Köögikata ütles ...

Ooo ma ei jõua ära oodata taburettide lõpptulemust!
Rohkem vihmaseid ilmu! ;o)